Even tussendoor - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Even tussendoor - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Even tussendoor

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

31 Maart 2007 | Nederland, Nuenen

Na het berichtje van begin januari is het stil gebleven op onze site. Er is toch het een en ander gebeurd.
Annette had als complicatie van de hernia operatie een zwelling op haar rug door hersenvocht lekkage. Hierdoor verliep het herstel langzamer, omdat ze geen fysiotherapie kon krijgen. Mijn moeder is verhuisd naar een zorgplaats in Avondlicht in Hoorn. Dat bracht veel werk met zich mee van verhuizen en uitruimen. Afgelopen week zijn we een weekje in Ane bij Hardenberg geweest met onze vrienden. En.. 1 april, morgen, gaan we 15 dagen naar Kreta, omdat ons verblijf in Portugal niet is doorgegaan.

• 31 Maart 2007 - 17:41

Stefan:

Heel veel plezier daar, en bedankt voor de hartelijke reactie.
    We hopen jullie snel te zien na jullie vacantie.
    Liefs en groetjes van Simone, Teun & Stefan.

• 31 Januari 2008 - 20:47

F&M:

"Nagekomen"
    Geef ons nog even door van links naar rechts de namen van de andere zes opde foto voor het huis van Ane.
    lfs