De laatste week begint - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu De laatste week begint - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

De laatste week begint

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

10 Februari 2008 | Portugal, Altura

Vandaag zondag 10 februari begint alweer de laatste week van ons verblijf in de Algarve van vijf weken. Nog steeds prachtig weer, rond de 20 graden en we blijven genieten. Morgen begint voor mij, Cor, Mattie en Rien de wandelweek. Annette loopt steeds langs het strand te genieten. Van de week zijn we twee dagen met de auto weggeweest. Een dag met z'n tweeen door de Algarve en afgelopen vrijdag met Cor en Leny naar Cota de Donana in Spanje. Het grootste aaneengesloten natuurgebied van Europa.
Op verzoek heb ik weer fotoruimte op deze site gekocht en bij dit bericht plaats ik wat foto's van de afgelopen 4 weken.

• 10 Februari 2008 - 14:24

J&J&I&W:

Wat een prachtige foto's weer! Ik denk dat wij volgend jaar ook maar eens koers naar Portugal moeten zetten met de caravan :-)
    Hier alles goed, het is prachtig weer! In de tuin is het wel 20 graden in het zonnetje uit de wind, heerlijk! Hilarisch die foto's uit de optocht, heeft wel wat van Rio weg.
    Geniet lekker van je wandelweek Bram en jij van het shoppen Annette (dat vertelde Joost). Dikke kus uit een zonnig Nederland J&J&I&W (Isabel verheugt zich er al op om jullie volgende week op te halen!).

• 10 Februari 2008 - 21:47

De Noellies:

He Luitjes,
    Wederom prachtige foto's Bram!!!!
    Die rare plant(bloem) met de tekst zie je hier veel is volgens mij een vleeseter,wij verkopen het ook in de bloementoko en noemen het een vliegenvanger.
    Er moet wat water in de kokers zitten en dan maakt de plant een sapje aan en mengt het met het water en dat geeft een speciale geur waar vliegen en muggen op afkomen en als die dan in die kokers gaan dan sluit de plant het klepje bovenop de koker en heeft de vlieg gevangen....de wonderen der natuur!!!
    Zo te lezen vermaken jullie je prima en is de tijd gevlogen zoals altijd... TIMES FLY WHEN YOU HAVE FUN.
    Eindelijk krijgen wij ook hier het voorjaarsgevoel,al drie dagen prachtig weer.
    Daarom vandaag met de kids heerlijk 2 uur in de bossen gewandeld,daarna koffie met appelgebak gegeten en ons even sportief uitgeleefd op de kegelbaan.
    Nico nog een extra bittergarnituur besteld toen hij hoorde dat Ajax had verloren...haha
    Morgen is de vakantie voor de kids alweer voorbij en gaat alles weer zijn gangetje.
    Jullie nog een fijne laatste week in Portugal en een goede terugreis.

Liefs Nico-Ingrid-Thomas-Mathijs

• 10 Februari 2008 - 23:05

Jacques:

Mooie plaatjes hebben jullie daar gemaakt en uiteraard van genoten denk ik zo. Over 2 weken gaan wij even het zuiden (Marbella) opzoeken. De laatste dagen is het hier ook lekker weer. Vandaag de verjaardag van Sarah gevierd en een afscheid voor de familie, want nog een maandje en dan vertrekken Sarah,Esther en Joost naar Hong Kong. Hebben daar een mooi optrekje (townhouse) gevonden.
    Geniet nog van de laatste week.
    Groetjes uit Nuenen.

• 11 Februari 2008 - 03:47

Sandra:

Hoi Lieverds.
    Schitterende foto's, mooi gemaakt hoor Bram.
    Wat gaat het snel nu nog maar een week, maar ach thuis komen is ook altijd weer leuk, de kleinkinderen is ook genieten toch.
    Wij hebben hier de afgelopen dagen veel regen gehad en een best wel ruige zee, vandaag is het weer heerlijk zonnig en ik ben net terug van een wandeling van ruim 2 uur, we hadden ons laten afzetten met de Bemo bij de hotspring en zijn toen door de bergen en door dorpjes heen terug gelopen naar Jl. Tulip, het was weer heerlijk.
    Over 4 weken dan komen we er aan het gaat echt snel, morgen naar het zuiden want ja ik moet natuurlijk nog shoppen voor wat kado's om gezellig mee te nemen.
    Lieverds geniet er nog van en tot heel erg snel.
    Heel veel liefs en dikke kussen.
    Jeroen en San.

• 13 Februari 2008 - 18:57

F&m:

Jullie mooi weer wij de laatste vier dagen ook, werkelijk bijna zomer, Zaterdag de tuin met M. onderhanden genomen. Buxus vierkanten en catalpa,s volledig verijderd ( VERZOEK M.) In de plaats zijn nu 2 olijfbomen gekomen. Beiden nu in ons rug maar het resultaat mag er zijn. Fijn dat jullie met Ma naar Waterland zh kunnen.Piepen wij er voor vier nachtjes tussenuit naar Hotel Post in t Sauerland`Usseln` Ons huis is beschikbaar ook als jullie nog wat langer willen blijven. Geniet van de laatste dagen. Morgen naar Sahbi bij Loetje ivm met haar Valentijnsverjaardag. Kabir komt ook.
    Tot gauw en goeie vlucht.
    Blijf mooie foto,s maken.
    Vandaag bij Ma geweest. Goed te spreken geen klachten. Was gezellig.
    LIEFS
    F EN M