Tijdens de wandelweek - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Tijdens de wandelweek - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Tijdens de wandelweek

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

13 Februari 2008 | Portugal, Altura

Vandaag woensdag zitten er al weer drie dagen van de vier wandeldagen er op. Het weer is nog steeds fantastisch. De organisatie van de wandelweek is anders dan voorgaande keren, en ondanks dat het wel gezellig is, denk ik niet dat ik de volgende keer nog meeloop. Ik ben er van overtuigd dat we het zelf ook kunnen organiseren en dat Annette het ookkan lopen. Nu lopen we met zo'n 80 man en dat is erg veel.
Ingrid, het veelvoorkomende plantje is zeker geen vleesetende plant, maar spaanse pijpbloem. Hierbij nog enige foto's genomen tijdens de wandeling. Ik heb ook bij het vorige bericht nog enige foto's toegevoegd.

  • 13 Februari 2008 - 16:53

    J&J&I&W:

    Bram je kunt wellicht zelfs een wandelorganisatiebureautje beginnen in de wintermaanden, wie houdt je tegen :-)
    Met 80 man lijkt me ook wat overdreven veel, een kleiner gezelschap leukt leuker (behalve natuurlijk als de je de Nijmeegse 4-daagse gaat lopen dan is het the more the merrier).
    Vandaag met de kinderen naar de Genneperhoeve geweest want daar zijn kalfjes en biggetjes en dat vind Wessel helemaal het einde! Daarna nog naar een tentoonstelling in het MEC van de Toverboederij, was heel leuk!
    Geniet van jullie laatste vakantiedagen! Tot volgende week. Doei

  • 13 Februari 2008 - 18:59

    Saskia Kerk:

    Bram wat een mooie ezels, deze ezel vraagt kan ik de foto,s doorsturen, ik heb vrienden met ezels vandaar! En hoe doe ik dat ? Nog veel wandel-plezier.

    Brasa Sas

  • 13 Februari 2008 - 19:11

    Saskia:

    n.b. Ik heb een kennis/vriend met een trekking: fishtail.trekking@wxs.nl
    Ik speelde tennis met zijn vrouw in Wezep. Misschien kan hij je helpen met het opstarten van een wandel-bureau!!!
    LIefs voor Annette

  • 15 Februari 2008 - 08:40

    Sandra:

    Hihihi ik zie de mensen al kijken ineens, zo van waar komen ze vandaan, kei leuk wel.
    Geniet nog van jullie laatste dagen en alvast een goede terug reis.
    Wij hebben hier veel regen.Maar we hebben een heerlijk huis dus gaan we lekker naar binnen.
    Lieverds tot over bijna 3 weken.
    Heel veel lieve groetjes Jeroen en San.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette & Bram
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 64563

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 21 Maart 2016

Zuid Australië en Bali.

14 November 2009 - 30 December 2009

Van Darwin naar Perth met een bushcamper

04 Juni 2008 - 01 Augustus 2008

Onze vorige reis

Landen bezocht: