De laatste week en thuisreis. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu De laatste week en thuisreis. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

De laatste week en thuisreis.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

04 Augustus 2008 | Nederland, Nuenen

Zaterdag na het bijwerken van deze site en enkele telefoontjes naar een paar plaatsen ten noorden van San Francisco geweest om inkopen te doen. Een bezigheid waar we de laatste week veel aan zouden doen. Zondag hebben we de ferry van 11.40u. genomen en geprobeerd of we nog iets van Sail San Francisco konden ontdekken. Het stelde niets voor, 2 schepen en een markt die niets met Sail te maken had. Ook weinig publiek. Dan maar weer naar Chinatown voor de laatste t-shirts en zo. Maandag zijn we via de dubbeldeksbrug over de baai, richting Richmond, naar een natuurpark (Anthony Chabot) bij Castro Valley gereden. Nadat we in de bergen een kampeerplek zonder voorzieningen hadden gevonden voor die nacht zijn we gaan zoeken naar een kampeerplaats dichterbij waar we de camper moesten inleveren. Die vonden we op een Trailer Haven in San Leandro voor de laatste twee nachten. Voordat we daar dinsdagmorgen naar toe gingen hebben we een fijne wandeling naar het meer beneden gemaakt. 's Middags weer naar de Walmart en daar redelijk geslaagd. Woensdag zijn we begonnen met inpakken, opruimen en schoonmaken. Daarna hebben we wat rondgereden, een markt met life jazzmuziek bezocht en geshopt. Toen we terug waren, kwam naast ons een gezin uit Son staan. Donderdag vroeg naar Hertz, naar Cruise America met Annette in de auto achter de camper aan, inleveren en over de baai naar Redwood City, naar het hotel voor die nacht. Annette heeft daar eerst nog gezwommen en gezond, voordat we Redwood City in zijn gegaan, waar we bij een Mexicaans restaurant hebben gegeten. Nadat we vrijdag de auto op het vliegveld van San Francisco hadden ingeleverd begon het wachten en vliegen. De reis ging verder zoals gepland (via Franfurt). Om kwart voor vijf stonden Cees en Els bij het station in Eindhoven ons op te wachten en na een heerlijke maaltijd bij hun thuis lagen we om half acht in bed.(Na 28 uur op de been te zijn geweest).
We hebben een fantastische vakantie gehad en we hopen dat iedereen die via deze site met ons is meegereisd ook een beetje heeft genoten. Bedankt voor de leuke reacties.

P.S. Met de camper hebben we 10840 KM gereden, daarvoor hebben we voor $2810, 2466 liter benzine gekocht. De camper reed dus 1:4,39.
We hebben op 38 campings gestaan.

• 04 Augustus 2008 - 13:28

Jacques:

Hallo Bram & Annette,
    Welkom weer thuis in Nuenen. Heb jullie reis met belangstelling gevolgd, geweldig!
    Groetjes en tot binnenkort.

• 05 Augustus 2008 - 02:17

Sandra:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Ik heb genoten van al jullie foto's en verhalen. Bedankt voor al dit moois. Geniet weer van het thuis zijn dikke kus Jeroen en San.

• 05 Augustus 2008 - 23:10

Liza:

We hebben ook mee genoten, horen de verhalen graag nog eens live, fijn dat jullie het zo fantastisch hebben gehad maar zijn ook blij dat jullie weer terug zijn, liefs, Miep en Liza