Nog even. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Nog even. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Nog even.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

09 November 2009 | Nederland, Nuenen

Nog 5 dagen dan vertrekken we tot 30 december naar Australie. Zaterdagavond 14 november 20.15u. vliegen we van Schiphol via Frankfurt en Signapore naar Darwin. Daar komen we maandagochtend 04.05u. plaatselijke tijd aan. We vliegen met Qantas en KLM. In Darwin hebben we tot woensdag een kamer in het Darwin Central Hotel geboekt. Woensdag kunnen we de camper ophalen, die we 28 december in Perth weer moeten inleveren. Darwin-Perth is een afstand van ongeveer 4200KM.
Het tijdsverschil met Darwin (Northern Territory) is + 8 1/2 uur. Als we een paar dagen onderweg zijn gaan we de grens met West Australia over en dan is het tijdsverschil + 7 uur.
29 december vliegen we weer terug naar Amsterdam, waar we 30 december om 12.10u. verwachten aan te komen met vlucht KL1766 uit Frankfurt.

• 09 November 2009 - 12:33

Janine:

Hele fijne vakantie en keep your feet dry :-).
    Groeten Janine & Co

• 09 November 2009 - 14:33

Sip En Ellie:

Bram en Annette,
    Wij wensen jullie een geweldige vakantie met
    onvergetelijke momenten.
    Sip en Ellie.

• 14 November 2009 - 16:12

Kim En Tijs:

Hee bram en annette,

Als jullie dit lezen zijn jullie al in australie.
    Heel veel plezier, geniet er van!
    Kijk goed uit. En lekker veel foto's maken, want we zijn erg benieuwd wat jullie allemaal zien.
    Liefs Tijs en Kim

• 14 November 2009 - 19:25

Bart,jan:

veel plezier en kom gezond weer terug! benieuwd naar het vervolg, groetjes Bart en Jan