Afsluiting. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Afsluiting. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Afsluiting.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

01 Januari 2010 | Nederland, Nuenen

Ik heb er gisteren helemaal niet aan gedacht om het reisverslag netjes af te sluiten, dus doe ik dit op de eerste dag van het nieuwe jaar.

Toen we op tijd zoals gepland met de KLM vlucht uit Frankfurt op Schiphol aankwamen, stonden Joost, Isabel en Wessel ons als grote verassing op te wachten. Zodoende hoefden we niet met de trein en hebben we er van hotel tot thuis 36,5 uur over gedaan.
Lang genoeg om, na het uitpakken van de tassen, gelijk naar bed te gaan.

Bij deze wensen we iedereen die dit leest een heel gezond, gelukkig en gezellig 2010!!

Bedankt, Annette en Bram.

• 01 Januari 2010 - 11:38

Margot Bob:

Welkom thuis en een voorspoedig 2010 en wie weet nog meer zulke mooie reizen wensen we jullie in de toekomst toe liefs M & B

• 01 Januari 2010 - 12:06

Jacques:

Ook via deze moderne weg een gelukkig Nieuwjaar voor jullie beiden. Goed te horen dat jullie weer heelhuids Nuenen hebben bereikt. Ben benieuwd naar nog meer verhalen en foto's dan wat jullie al op deze website hebben gepubliceerd. Groetjes, Margo en Jacques

• 01 Januari 2010 - 12:51

Bart En Jan:

welkom thuis, gelukkig en gezond(!) Nieuwjaar en tot ziens, groetjes Bart en Jan
    p.s. bedankt voor een boeiend reisverslag