Eerste nacht in de camper. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Eerste nacht in de camper. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Eerste nacht in de camper.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

26 Januari 2016 | Australië, Adelaide

Gisteren, maandag dus, hebben we onze camper opgehaald.
Om 10u. uit ons hostel vertrokken, maar eerst ben ik nog bezig geweest met een pre paid kaart in een Wireless Modem, dat ik van Thijs Bril heb geleend. Is me nog niet gelukt om een verbinding tot stand te brengen.
Het camper depot bleek een garagebedrijf, maar de camper is in orde. Er kwam net ook een Nederlandse man aan, die zeer ontevreden was over zijn (vergelijkbare) camper waarmee hij uit Sydney was gekomen. Nadat ze zijn camper gerepareerd hadden is hij weggereden, maar na 5 minuten was hij weer terug. Hij leverde hem in en ging wel in een hotel slapen. Hij gaf ons nog wat bruikbare etenswaren.
De rest van de etenswaren hebben we eerst in een gigantische natuurwinkel gekocht. Ook gigantische prijzen. Dus zijn we toen we een plaats op de camping hadden ook maar naar Woolworth gegaan.
De camping ligt in een natuurgebied en is slechts 8 KM van Adelaide af. Het is hier deze week nog hoogseizoen, maar daar is niets van te merken. We hebben lekker geslapen en vandaag hebben we wat gelezen en hebben we de camper verder ingericht.
Er vliegen hier vele soorten vogels en vanochtend zat er bij de toiletten een koala in de boom.

• 26 Januari 2016 - 09:41

Tom & Francien:

Fijn dat jullie weer een goede nachtrust achter de rug hebben.
    Vandaag de eerst rit van jullie planning blijf goed links! ( niet moeilijk voor een linkse rakker!
    ha ha)
    Laten we hopen dat jullie tevreden kunnen zijn met de camper en niet in problemen komen.
    Hoogseizoen de prijzen zijn daar op aangepast! Bram jij weet wel op de kleintjes te passen!
    Veel plezier vandaag en rij voorzichtig !
    Lfs Tom & Francien

• 26 Januari 2016 - 10:42

Miep Luken:

Ha Bram en Annette,

Leuk om jullie bericht te lezen. Het Australië gevoel komt weer helemaal naar boven.
    Enig om zo'n koala te zien zitten! Hoe is het intussen met de kneuzingen van Annette? Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft. Ben reuze benieuwd naar jullie verdere avonturen.
    Hier staan de krokussen in voor- en achtertuin al te bloeien. Gisteren prachtig zonnig weer en zo'n 15 graden. Heel bizar.
    Nou geniet ze daar!
    Heel veel liefs van Miep

• 26 Januari 2016 - 10:56

Piet Loonen (partner Hannie):

Annette en Bram,
    Ik heb tot heden toe de reisverslagen via Hannie doorgekregen, hartstikke leuk.
    Ik heb ook begrepen dat Annette nu niet zo prettig aan de reis begonnen is, met letterlijk vallen en opstaan.
    Hoop dat dit verder geen nare gevolgen zal hebben, zodat jullie planning kan worden volbracht.
    Maar Bram als Annette pijn blijft houden toch er even naar laten kijken hoe vervelend dit ook is, maar gezondheid gaat toch boven alles, zeker nu jullie nog zo'n lange tijd voor de boeg hebben.
    Ik wens jullie het allerbeste en zal zeker nog wat van me laten horen.
    Nogmaals geniet ze, en denk erom een koala mag je dus niet invoeren in Nederland.
    Gr. Piet

• 26 Januari 2016 - 11:01

Liza:

Lieverds,

Tiip , Woolworth heeft af en toe of op een bepaalde dag dat je voor 1 AD een zak kunt vullen met groente en fruit. Er staat dan een rijdend rek met kennelijk groente en fruit van de vorige dag, je mag meer dan 1 zak vullen. Dat scheelt ontzettend veel. Verder heerlijk genieten , liefs xx Liza

• 26 Januari 2016 - 15:52

Ingrid:

Hey luitjes,
    Fijn dat alles naar wens gaat (eindelijk)
    Hebben jullie geen kaas, hagelslag, macaroni enz meegenomen? Zoals de meeste hollanders doen haha
    Voorzichtig rijden....beide handen aan het stuur Bram!
    Zowaar een koala gezien....krijgen we ook foto's dan, we zijn heel nieuwsgierig.
    Have fun in the sun

• 26 Januari 2016 - 18:21

Dory En Jac:

Hallo Annette en Bram,
    Hopelijk gaat de camper jullie wel goed bevallen en brengt hij jullie veilig overal naar toe.
    Geniet van al het moois dat jullie zien.
    Lfs. Dory en Jac

• 01 Februari 2016 - 12:30

Janine:

Oh een koala! Je appte al Annette dat die bovem je in de boom zat.
    Hoe gaaf is dat!
    lfs uit Eindhoven