Coffin Bay, na Cowell. - Reisverslag uit Coffin Bay, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Coffin Bay, na Cowell. - Reisverslag uit Coffin Bay, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Coffin Bay, na Cowell.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

03 Februari 2016 | Australië, Coffin Bay

Het blijft tobben met internet en ook een beetje met het weer.
Na een zeer warme nacht met veel regen in Port Augusta, zijn we naar Cowell gereden via Whyalla. Het was een stuk frisser en heel harde wind. Ons plan om naar Coober Pedy te gaan hebben we moeten laten varen. Deels door verhalen van andere campinggasten, deels na ons bezoek aan het outback Visitor Center. Het zou een rit van 540KM heen en 540 KM terug hebben betekend. Men heeft daar veel ondergronds gebouwd vanwege de hoge temperaturen. Met de hete nacht in Port Augusta in gedachten, hebben we er dus van afgezien.
In plaats daarvan zijn we nu het Eyre schiereiland gaan bezoeken. Gisteren hebben we in Cowell gestaan en vandaag zijn we via Lock naar Coffin Bay gereden.

Annette heeft nog steeds veel pijn aan haar arm, maar ze redt het met 8 paracetamol per dag. Verder is ze nu erg aan het hoesten, vooral s nachts. Ze wil niet dat ik steeds daarover schrijf, maar nu sommigen van jullie er om vragen, schrijf ik het maar.

We gaan nu eten, ik kijk straks of ik nog verder ga.

Heerlijk fish and chips gegeten bij de yachtclub van Coffin Bay!
Een foto uploaden kost zowat een half uur. Niet meer dan een 2g netwerk hier. Annette ligt er al in (bij negenen). Ik probeer nog een foto en ga dan ook douchen.

• 03 Februari 2016 - 09:31

Janine:

Hoi Bram & Annette, jeetje dat zal wel afzien zijn die hitte in de camper!
    Misschien hebben ze paracetamol met codeine tegen het hoesten voor in de nacht, 2 vliegen in 1 klap :-). Is het wel mooi daar?
    Lfs uit Eindhoven

• 03 Februari 2016 - 09:45

Tom & Francien:

Ja Bram het weer het weer!
    Dat jullie ook daar te maken hebben met grote schommelingen geeft aan dat het klimaat behoorlijk in de war is. Maar goed dat je mobiel bent en zelf je keuzes kunt maken.
    Annet wat vervelend dat je zo aan de sukkel bent hopelijk van korte duur.
    Hier is het heerlijk weer gisteren de hele middag bij Eddy aan het strand gezeten.
    Bram kun jij je nog de naam van het hotel herinneren in Sevilla? We willen graag een overnachting maken als we de auto moeten laten keuren. Onze vrienden gaan dan graag mee dus kunnen we er een leuke trip van maken.
    We volgen jullie ook met Google Earth het zijn al hele afstanden! Ook de bezienswaardigheden onderweg zijn vaak indrukwekkend.
    A&B we blijven je volgen! Steek niet teveel energie in het internetgebeuren geniet van alles waar jullie voor gekomen zijn. En ....blijf links rijden!
    Lfs Tom & Francien

• 03 Februari 2016 - 10:59

Jeroen&Rose :

Hi lieverds, super leuk om jullie avonturen te volgen. Mam ik zou toch nog een keer naar je arm laten kijken. Buiten dat je pijn hebt ben ik ervan overtuigd dat je een prachtige rit aan het maken zijn..
    Toch maar een keer die kant op denk ik dan maar..
    We zijn net weer terug van Lombok en morgen weer volop aan de gang. Lieverds geniet van alles en het is elke keer weer leuk om jullie verhalen te lezen.
    Veel liefs van ons en geniet van alles! Jeroen & Rose

• 03 Februari 2016 - 12:25

Dory En Jac:

Hallo Bram en Annette,
    Blij weer iets van jullie te horen. Jammer dat Annette nog zoveel pijn heeft, maar kneuzen is helaas pijnlijk en duurt vaak lang. Geduld en pijnstillers is het enige wat helpt. Jammer dat ook het weer niet mee zit.
    Problemen met internet is "normaal" op campings, haha!! Toch maar genieten van al het moois wat jullie zien en meemaken. Hier is de situatie helaas ook onveranderd. Annette veel sterkte en beterschap en Bram success met alle perikelen die op je pad koimen.
    Veel liefs Jac en Dory

• 03 Februari 2016 - 13:14

Bart En Jan Achttienribbe:

HALLO VRIENDJES,

tja, het wil wat met het weer..
    hier opeens een fikse hagelbui, terwijl de sneeuwklokjes en de crocussen er staan.
    voor wat betreft Anette hier het advies van "dokter Jopie":
    koop vicks of dampo; borst keel en neusgaten, slaap je lekker.( en muggen houden er niet van)
    codeine hcl 20 mg.voor 'savonds.
    maar, misschien beter een kuurtje, want jullie hebben nog een tijdje te gaan en niets is zo vervelend als krakkemikkig te zijn!
    verder, vooral genieten en bedenk dat je niet meer kunt als toen je nog 20 was!
    ( deze afzender spreekt uit ervaring......)
    veel liefs en succes!
    Bart/Jan