Kapunda, 2e dag. - Reisverslag uit Kapunda, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Kapunda, 2e dag. - Reisverslag uit Kapunda, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Kapunda, 2e dag.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

07 Februari 2016 | Australië, Kapunda

Kapunda is een leuk stadje. Ik zit nu voor de 2e keer vandaag in de bibliotheek. Lekker koel, buiten is het weer heet. Vanochtend hebben we eerst een stadstoertje gemaakt en ook langs de mijn gegaan. Zeer interessant. Daarna hebben we het bezoekerscentrum annex bibliotheek bezocht. Een leuke tentoonstelling over Kapunda. We hebben iets gegeten en we zijn even naar de supermarkt geweest. Morgen gaan we verder en Annette is op het moment in gesprek met de mensen van het bezoekerscentrum. We willen van de week Kangaroo Island bezoeken. De overtocht met de camper is nogal kostbaar, dus we moeten het goed plannen.

• 08 Februari 2016 - 09:41

Janine:

Hoi Bram en Annette,
    Fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben. Heerlijk een koele bibliotheek, lekker internetten met airco :-). Kangaroo Island klinkt goed, ik hoop dat het lukt om de oversteek te maken, dat levert vast prachtige plaatsjes op.
    Hier bij ons alles goed. Kinderen lekker een week vakantie!
    lfs van ons allevier

• 08 Februari 2016 - 10:41

F&M:

Hai lieve zus en beste broer,
    We zijn jaloers op die veel betere temperaturen maar zo nu en dan klinkt ook door dat het niet "te" warm moet worden.
    Heel leuk om jullie verslagen en wetenswaardigheden te volgen. Te meer daar je aan de andere kant van deze aardbol zit en omdat M. en ik daar nog nooit geweest zijn en geen voorstelling van zaken hebben.
    Het blijft een fascinerend werelddeel.
    Probeer vooral te genieten en beschouw die rapportage niet als een verplichting. Een rustdagje mag best. Neem maar van je broer aan.
    Hier in de lappenmand. Ik kan niet lopen en het meisje ziek in bed met zware verkoudheid.
    Kan allemaal wat beter.
    Dikke kus Annette en we hopen dat het met haar ook weer wat beter gaat.
    Lfs
    F&M

• 08 Februari 2016 - 11:12

Tom & Francien:

Hoi Bram en Annette,
    Laten we hopen dat het jullie gaat lukken dat de trip naar kangeroo island door gaat!
    Want alles wat we daar over lezen en de foto's zijn wel heel bijzonder en als je toch in de buurt bent mag je dat niet missen. Het kost WA maar dan hedde ook WA!
    Geniet van alles en tot hoors. Lfs Tom & Francien

• 08 Februari 2016 - 12:15

Jac En Dory:

Hallo Bram en Annette.
    Iedere keer fijn om van jullie een berichtje te krijgen.
    Ben blij dat het allemaal een beetje lukt ,gaat het goed met de camper rijdt hij lekker.
    Natuurlijk is ook slapen en wonen ook erg belangrijk.
    Ik volg jullie op Google maps en kan ik van uit bed alles volgen en geniet met jullie mee hoor.
    Het ziet allemaal erg weids en mooi hoor ,lukt het Annette om te wandelen??,laat hopen
    Temperatuur een beetje standvastig .
    Lekker warm smaakt het biertje en wijntje wel erg lekker.
    Nog een goed reis ,en veel lieve groetjes van Dory en Jac.Xxxxxjes.

• 09 Februari 2016 - 00:21

Jacques:

Hé Bram en Annette,

Geniet maar van het goede weer, daar zijn wij jaloers op!! Hier storm en regen. Geweldig om jullie reis zo te kunnen volgen. Hoe gaat het met Annette? Niet te veel in je mail kijken. -:) Lossen we hier op of bewaren e.e.a. tot eind maart. haha. Kijk uit naar het volgende bericht, maar voel je niet verplicht. Geniet maar zoveel mogelijk. Groetjes, Jacques