Villa Senja, geweldig! - Reisverslag uit Pengastulan, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Villa Senja, geweldig! - Reisverslag uit Pengastulan, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Villa Senja, geweldig!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

12 Maart 2016 | Indonesië, Pengastulan

Nadat we vrijdag de camper hadden ingeleverd zijn we met een taxi naar het vliegveld gegaan. Bij het inchecken moest ik 1 kilo overhevelen van de ruimbagage naar de handbagage, omdat we de 23kg overschreden. In Adelaide hebben ze een dubbele security voor de internationale vluchten, dus het was niet verkeerd dat we wat vroeg waren.

De vlucht vertrok iets te laat, maar was voorspoedig.
5u. en 20 minuten duurde de vlucht.
Om half negen, balineze tijd, kwamen we buiten en tussen de tientallen mannen met bordjes was er een met Mrs Derksema er op. De aardige chauffeur Bob heeft ons in ong. 3 uur veilig door de bergen naar Villa Senja gebracht.
We werden geweldig ontvangen door 2 balineze dames en een security man, die bij de Villa werkzaam zijn. Van Rose en Jeroen stond er een heerlijke fles wijn. Na een glas (ik dan) zijn we snel naar bed gegaan. Het was voor ons ondertussen 03.30u.

's ochtends werd ons pas duidelijk hoe fantastisch de Villa is.
Om 10u. waren Jeroen en Rose er. Natuurlijk een emotionele en geweldige begroeting.
We hebben verder alleen wat geluierd en gezwommen en 's middags was er een flinke regenbui.
Om 17u. zijn we door Rose opgehaald. Ze wonen prachtig iets verder van zee af en we hebben heerlijk indonesisch gegeten.

• 13 Maart 2016 - 08:14

Hannie:

Wat hebben jullie een prachtige reis achter de rug. Ik denk dat Bali nu wel de kers op de taart is. Het weerzien van je zoon in zo'n mooie omgeving is toch geweldig.
    Van jullie verslagen genieten we nog steeds.Wensen jullie nog een moie tijd op Bali.
    Lieve groetjes,
    Piet en Hannie

• 13 Maart 2016 - 11:01

Aukje Waleson:

Wat een heerlijk weerzien met Jeroen en Rose. Trouwens een mooie vrouw.
    en wat wonen ze schitterend. Ik kan me het een beetje voorstellen. Maar jullie verblijf is ook niet verkeerd. En dan goede hulp van de baboes. Je Waant je toch een koning en koningin.
    Geniet van de dagen op het mooie Bali
    Veel liefs van Herbert en Aukje

• 13 Maart 2016 - 11:17

Dory:

Wat een prachtige verblijf daar op Bali. En dat huis van je zoon is een droom! Geniet van al dat moois samen met Bram, je zoon en schoondochter. Veel liefs Jac en Dory