Genieten op Bali. - Reisverslag uit Pengastulan, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Genieten op Bali. - Reisverslag uit Pengastulan, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Genieten op Bali.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

18 Maart 2016 | Indonesië, Pengastulan

Zondag hebben we geluierd.
Om 18.30u. halen Rose en Jeroen ons op voor een etentje bij de Spice Beach Club. Jeroen en zijn Indonesische zakenpartner Nyoman zijn de eigenaren er van. Een prachtige gelegenheid aan het strand voor de hele familie. Naast eten en drinken is er entertainment, je kan er duiken en winkelen.
(Kijk maar eens op www.spicebeachclubbali.com)
Het was voor ons een verrassing om SBC in werkelijkheid te zien, hoewel we al veel verhalen hadden gehoord en foto's gezien.
En de keuken is erg goed, we hebben er heerlijk gegeten. Met life muziek! Brown Eyed Girl van Van Morrison mocht ik mee zingen voor Annette.
We hebben een geweldige avond gehad.

Maandag hebben we met chauffeur Putu rondgereden en hebben we dingen bekeken die we meer dan 10 jaar geleden ook hebben gezien en nieuwe dingen, zoals een andere waterval en een chinese tempel.
Kadek van Villa Senja heeft een heerlijke maaltijd voor ons gemaakt.

Maar dan de dinsdag Jeroens verjaardag:
Overdag hebben we alleen geluierd en om 18u. halen Rose en Jeroen ons op voor de party t.g.v. zijn 50ste verjaardag.
En wat een party! Perfect door Rose georganiseerd met entertainment, verrassingen en voor meer dan 100 man, heerlijk eten.
Kijk maar eens op youtube en de site van SBC; niet te beschrijven.

Woensdag hebben we na-genoten en "thuis" lekker gegeten.
Donderdag zijn we om 5u. opgestaan. Net daarna kwam er stroom uitval. Om 6u. zijn we hier aan het strand in een vissersbootje gestapt om de dolfijnen te gaan zien. Na 2 1/2u. waren we weer terug zonder een dolfijn gezien te hebben. Jammer, maar de natuur is vaak onvoorspelbaar.
's middags heeft Jeroen ons opgehaald en hebben we met Rose en Jeroen geluncht, de film bekeken, die Ingrid, Nico, Thomas en Mathijs met Joost, Janine, Isabel en Wessel voor Jeroen hadden gemaakt, (hilarisch) en gezwommen.
Ik ben door Jeroen verrast met een IPhone 6 en een wifi deurbel!
Daarna zijn we bij de griek in Lovina gaan eten met Rose en Jeroen en Pascale en Ger. Het was gezellig.
Vandaag vrijdag gaan we opruimen en pakken, want zaterdagmiddag gaan we met Rose en Jeroen naar het zuiden.
Zondagmiddag brengen ze ons dan naar het vliegveld.

• 18 Maart 2016 - 13:22

Dory Op De Beek:

Onvergetelijke dagen op Bali. Iets om nog heel lang van na te genieten. Profiteer nog maar een paar dagen, want ins kikkerlandje is de zon vaak vber te zoeken.
    Goede reis terug naar huis.
    Liefs, Dory en Jac

• 18 Maart 2016 - 13:28

Achttienrribbe:

hallo vriendjes,

dit wordt dus een bericht voor jullie op de valreep..
    wat ziet alles er heerlijk uit, qua ambiance en qua natuurschoon.
    wat fijn dat Annette de verjaardag van zoonlief zo spetterend mag meemaken!

wij komen net terug van de begrafenis van Alie Hendriksen, je weet wel de vrouw van Henk.
    dat is ietwat droeviger (gelukkig!) dan jullie ervaringen.

we hopen dat jullie een goede thuisreis mogen hebben ( geen valpartijen svp)
    en graag tot ziens bij ons thuis?

groetjes
    Bart/Jan

• 18 Maart 2016 - 17:46

Miep:

Lieve Bram en Annette, wat geweldig allemaal wat jullie meemaken op Bali. Super. En wat een weer. Het zal jullie niet meevallen om afscheid te nemen. Wat vliegt de tijd!! Ik wens jullie een hele goede thuisreis toe. Zal wel tegenvallen hier want het weer is nu somber en nog behoorlijk fris.
    Tot snel ziens en liefs van Miep