Pensioen - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Pensioen - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Pensioen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

15 December 2005 | Nederland, Nuenen

Gisteren 14 december een fantastisch pensioensfeest gehad. Mijn collega's Elise, Maartje, Hans en Rob hebben ons een onvergetelijke middag en avond bezorgd. Nog even en we gaan naar Schiphol om morgenvroeg te vliegen. Jammergenoeg zonder onze vrienden Cor en Leny.

• 15 December 2005 - 16:53

Frits En Marlene:

Al gezegd ................
    een hele fijne vakantie en Bram neem mooi de gelegenheid om in deze eerste termijn wat afstand vanje werk te nemen. Het is voorbij. Leuk om te horen dat je collegae je flink in het zonnetje hebben gezet. Kan je mooi op teren.
    En nu samen met Annette begint het echte genieten.
    Veel liefs
    Keep in touch
    Marlene en Frits

• 16 December 2005 - 06:48

Elise:

Hoi Annette en Bram, we hebben het graag gedaan! Leuk hoor, zo'n pagina. Zal ik doormailen aan de collega's van het etentje van woensdagavond. Heel veel plezier op vakantie; het weer is allicht een stuk aangenamer dan hier! Doeg.

• 16 December 2005 - 12:49

Dorien:

Mijn vrije woensdagmiddag verliep weer eens anders dan gepland dus ik heb je afscheid moeten missen. Echt heel jammer. Maar wie weet zien wij elkaar nog ens ergens!! Geniet maar lekker samen, fijne vakantie.