Peter en Mary ontmoet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Peter en Mary ontmoet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Peter en Mary ontmoet

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

13 Maart 2006 | Indonesië, Batavia

maandagavond half tien.

Gisteren zondag zijn Peter en Mary, onze vrienden uit Purmerend, naar het huis van Jeroen en Sandra komen lopen. Ze zitten in hotel Adirama, langs het strand 5 minuten lopen.
Ze waren flubbercasted hoe fantastisch J & S wonen en leven. Na enige uurtjes en het kopen van een tiental kledingstukken van strandverkopers zijn we met hun naar Adirama meegelopen. Ondertussen was ik erg verbrand door de zon.Gisteravond met J & S gefondued, met de nieuwe fondueset die Jeroen voor zijn verjaardag heeft gekregen. Vandaag met P & M naar Lovina gelopen om geld te halen en wat zaken te regelen. J & S waren naar Denpasar om Sylvia, Sandra's dochter af te halen. Morgen gaan we met P & M snorkelen bij Menjangan. Woensdagavond zijn P & M ook uitgenodigd voor Jeroen zijn verjaardagsfeest, waarop zo'n 150 man zullen komen en met life muziek.
Vrijdag willen we met P & M naar Lombok gaan voor enige dagen. De snelle veerboot gaat niet meer door gebrek aan toeristen, dus we moeten met de normale veerboot of vliegen. Wordt vervolgd....

• 13 Maart 2006 - 14:41

J&J&I&W:

Zo te zien hebben jullie het heerlijk! Leuk hoor om zo alles te kunnen volgen en dat nog wel met foto's, super! Hier prachtig winters weer, koud en volop zon. Helaas weer een zieke Wessel :-(
    Hij kan niets binnenhouden en is heel droef....pechvogeltje he?
    Verder alles prima hier, Isabel vrolijk en Joost zenuwachtig voor de verbouwing aanstaande donderdag! Geniet lekker van het duiken (mag je Bram :-)) en van Lombok. kus van ons

• 13 Maart 2006 - 17:12

Miep Luken:

Ha Annett en Bram,
    Nou dat klinkt allemaal over bekend. Ben stik jaloers. Jullie lekker in de zon en wij hier maar kou lijden! Ik ben gisteren wezen collecteren voor het rheumafonds, en na 2 uur was ik blauw van de kou. Nou het is wel raak bij jullie, groot feest en alweer naar Lombok. Heerlijk klinkt dat. Lekker genieten maar en dat is nog maar het begin. Morgen komt Fokke bij mij schilderen, dus ik ga door met mijn huis opknappen en versieren. ook leuk.
    Jullie lekker feestvieren en er alles uithalen wat er inzit. Veel lieve groeten van Miep.

• 14 Maart 2006 - 22:14

Jacques & Margo:

Leuk dat jullie Peter en Mary daar op Bali ontmoeten. Heb op Bram's verjaardag sinds jaren weer eens met Peter zitten praten. Stik jaloers op jullie, terwijl wij hier het met een stevige vrieskou het voorjaar in gaan. Hoe lang blijven jullie op Bali? Tot een volgend bericht!!!!!
    Groetjes,
    Jacques

• 15 Maart 2006 - 08:35

Tom & Francien:

Allereerst groetjes aan J&S
    Jeroen ziet er goed uit dat zal ongetwijfeld te maken hebben met een geweldig leven daar!!
    A&B we volgen jullie met deze site op de voet hardstikke leuk.
    liefs Francien & Tom

• 15 Maart 2006 - 09:52

Mathijs:

oma ben je al van de waa
    terskoeter af ge valen groetjes mathijs