Na een dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Na een dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Na een dag Sydney

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

05 Mei 2006 | Australië, Sydney

Ik zit nu in een backpackers hostel te tikken. Vlucht gisteren voorspoedig. Moesten lang wachten op transfer naar het bp hostel, maar toch gelukt. Vandaag eerst naar de Indonesische ambassade geweest voor de visa om weer terug naar Bali te kunnen. Moeten een week op visa en onze paspoorten wachten. Denken eerst maar een camper te nemen. Ook naar Qantas geweest om de mogelijkheden van vluchtwijziging te bekijken. En een ander bp hostel geboekt, met meer comfort. Nu zitten we wat te drinken. Prachtige stad Sydney!! Ook nog even World Press Foto tentoonstelling bekeken.

• 05 Mei 2006 - 08:17

Cor:

pas op voor overstekende koalas.

• 05 Mei 2006 - 13:03

F&M:

Hi Lieve broer en schone zus
    Wat een gedoe met de viasa. Ik meen in de krant te hebben gelezen dat ze dit voor Nederlanders zouden versoepelen. Ik begrijp dat de wens de vader van de gedachte is.
    De foto serie waren weer even verblufend als de voorgaande. Wat mij verbaaast is dat je de dieren zo dicht kunt benaderen of werkt Bram met een tele?
    Nogmaals het blift facinerend wat jullie meemaken. Bij ons in Florida excelent weer met vandaag helaas een dag met veel herrie. Morgen en Zondag zal er hier voor de kust een internatinale lucht en zeeshow zijn, waar ze alvast voor aan het oefenen zijn. (Wat ons betreft hhadden ze dit jaar mogen overslaan)
    Lies

• 07 Mei 2006 - 14:53

Thijs En Let:

Ongelooflijk wat een schitterende reis en een goede fotograaf met assistent!
    Nog veel reisplezier en succes met de visa,
    Thijs en Let