Nog een week - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Nog een week

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

28 Mei 2008 | Nederland, Nuenen

Vandaag over een week zijn we op weg naar de VS. Woensdagochtend 4 juni brengt Joost ons naar de trein van 06.45u naar Schiphol. We vliegen met United Airlines via Chicago naar San Francisco. Daar hebben we een auto gehuurd en een hotel in Oakland geboekt. Vrijdag 6 juni kunnen we de camper ophalen en gaan we echt op weg langs de kust via Monterey. Daarna heeft Bob voor ons een hele route langs vele natuurparken uitgestippeld. Eind juli zijn we weer terug bij San Francisco en 31 juli leveren we de camper weer in in Oakland. 1 augustus vliegen we weer terug, nu met Lufthansa via Frankfurt. Zaterdag 2 augustus verwachten we in de middag terug te zijn op Schiphol. We hopen dat we onderweg in de gelegenheid zijn om een reisverslag en foto's te sturen en dat we net als twee jaar geleden weer leuke reacties van jullie krijgen.

• 28 Mei 2008 - 18:26

J&J&I&W:

We zullen jullie op de voet volgen! Leuk als er verslag komt met foto's. Isabel heeft er vorige keer ook van genoten!
    Super reis gewenst!
    Liefs van ons

• 30 Mei 2008 - 02:49

Sandra:

Ben weer heel benieuwd naar alle verhalen en foto's, geniet van de voorbereidingen. Alvast een hele goede reis teogewenst.
    Liefs San.

• 01 Juni 2008 - 10:38

Nico:

Zo ver weg maar toch zo dichtbij... Dinsdag komen Ingrid en de kids nog even gedag zeggen. Ik ben er dan helaas niet bij. ( te emotioneel voor mij ) Fijne vakantie geniet ervan. Jullie liefhebbende schoonzoon Nico

• 04 Juni 2008 - 08:36

Saskia:

Een hele goeie vlucht en een geweldige vakantie toegewenst! Ik reis graag via dit medium met jullie mee.
    Liefs van Saskia
    pas goed op elkaar!