Onderweg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

15 November 2009 | Singapore, Singapore

Even een berichtje uit Singapore, waar we de tweede tussenstop hebben. Met de trein van kwart voor drie naar Schiphol, waar we natuurlijk veel te vroeg waren. Toen we al in de bus naar het vliegtuig zaten, bleek dat het vliegtuig defect was en werd onze vlucht met 40 minuten vertraagd tot 21u. Met wat haasten hebben we de lange vlucht van twaalf uur naar Singapore gehaald. We hebben allebei wat kunnen slapen, zodat we nu nog redelijk fris zijn. Hier is het nu 19u.en bij jullie 12u. zondagochtend. Wij gaan straks de nacht weer in als we verder vliegen naar Darwin, daar komen we om 4u. 's morgens aan. Volgende bericht als we in het hotel in Darwin zijn.

• 15 November 2009 - 11:15

Miep:

Ha Bram en Annette,
    Nou de eerste stap hebben jullie gezet. Leuk dat ik precies weet hoe Darwin er uitziet en dat ik zelfs nog beelden heb van het betrekkelijk kleine vliegveldje. Heel veel plezier en een fantastische reis toegewenst van Miep

• 15 November 2009 - 20:04

Kim En Tijs:

Hoi Hoi,

Nog eventjes te gaan, maar al een stukje er op zitten.
    Goeie reis nog verder... en we zijn benieuwd naar de volgende verhalen.

Liefs Tijs en Kim

• 15 November 2009 - 22:54

F&M:

Tot zover in ieder geval veilig in Singapore.Jammer van jullie vertraging.Het is bijna niet anders. Vertrouwen dat jullie veilig in Darwin aankomen.Bij ons in Florida is het geweldig weer geworden. Ida heeft ons als gebruikelijk de rug toegekeerd.Aftellen voor ons begonnen. Dinsdag avond weer terug vliegen waar we naar verwachting Wo weer in Nederland arriveren.
    liefs en een hele fijne vakantie