Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

16 November 2009 | Australië, Darwin

Het is nu maandagavond kwart voor negen hier. Vanochtend, na 31 uur sinds we van thuis vertrokken, zijn we in het hotel in hartje Darwin aangekomen. Onze laaste vlucht van Singapore naar Darwin vertrok ook een uur te laat, omdat ze teveel cargo hadden. We werden met 8 anderen van voor uit het vliegtuig naar achteren verplaatst.

In Frankfurt zijn we een nederlandse jongen Roel tegengekomen, die ook naar Darwin ging. we hebben hem met de taxi meegenomen naar zijn backpackershostel in het centrum van Darwin.

Vanochtend om 7 uur hebben we eerst een uitgebreid ontbijt genomen en zijn toen tot 14u. naar bed gegaan. We waren en zijn toch wel erg moe. We hebben een paar uurtjes door Darwin gelopen, zijn naar de VVV geweest, hebben wat inkopen gedaan en hebben wat gedronken op een terras.
Na weer wat gerust te hebben gaan we nu wat eten.

• 16 November 2009 - 11:49

Jose En Hans:

Hallo Annette en Bram,
    De reis overleeft. Nu bijkomen. Zal wel erg vochtig en warm zijn in Darwin.
    Plaatsen waar wij zijn geweest is: Cullen Bay, haven met diverse horeca. Mindillbeach sunsetmarket op zo.avond met avondmarkt. Alleen weet ik niet of dit ook nu in dit seizoen is.
    En we hebben lekker gerelaxt op de havenpier met veel horeca en vis eten.
    We hebben de storagetunnels bezocht waar ze in de 2e w.o. olie hadden opgeslagen. Interessant! Ik neem aan dat jullie richting Katherine gaan. Aanrader is een bezoek aan Katherine Gorge.
    Richting W.A. kom je langs Timber Creek, een bootocht op de Victoria river is alleen interessant vanwege de prachtige plaatjes bij zonsondergang. Er zijn daar hele mooie plekken met de zgn Boab-bomen.
    Genier ervan. het is zo weer voorbij.

• 16 November 2009 - 13:05

Margot Hens:

fijne reis verder wensen we jullie M B

• 16 November 2009 - 14:22

Noellies:

He mam en Bram,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen,het was wel een lange rit met diverse opstakels.zie jullie al rennen van gate naar gate en de spanning dat jullie de aansluiting wel zouden halen....phuphu wat een trip!!
    Maar goed jullie zijn er,nu op zoek naar een voertuig om de reis voort te zetten..succes.
    Veel plezier en geniet van al het moois om jullie heen.
    Liefs en dikke kussen
    De Noellies xxx

• 16 November 2009 - 15:10

J&J&I&W:

Hoi ma en Bram, fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Wat een trip man, jullie zullen wel kapot zijn van de reis. Maar lekker even bijkomen in het hotel en ik wens julle alvast heel veel plezier met jullie avontuur.
    We zullen het volgen...
    Dikke kus van ons alle vier.

Joost

• 16 November 2009 - 16:23

F&M:

Finely safe in Darwin Australia.
    Enjoy your vacation, but dont hurry six weeks to go !!
    Lots of love and stay safe
    YB & SIL

• 16 November 2009 - 20:27

Liza:

En daar zitten ze dan, eindelijk. Geniet er met volle teugen van Prachtige camper.Hou de krokodillen in de gaten als jullie overal door heen gaan crossen. Heel veel liefs,
    Liza

• 16 November 2009 - 21:31

Kim En Tijs:

Hallo Bram en Annette,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! Wat een reis zeg en dat is nog maar het begin.... Heerlijk lekker op het terras aan het bij komen!! Doe lekker rustig aan... En vooral GENIETEN!!!!
    Fijne reis verder.

Liefs en een dikke pakkerd Tijs en Kim