Gracetown - Bunbury. - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Gracetown - Bunbury. - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Gracetown - Bunbury.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

22 December 2009 | Australië, Bunbury

Nu ik de kerstfoto's erbij heb gezet kan ik ook de reis verder vervolgen:

De muziek van de band "Ten Cent Shooters" was geweldig. Het was heel gezellig op het terras van de Settlers Tavern in Margaret River.

Op mijn verjaardag zijn we van Gracetown naar Busselton gereden. Busselton is o.a. bekend om zijn lange pier. maar die zijn ze aan het renoveren, zodat je hem maar 200M op kon lopen. Wel interessant.
Via het Tuart Forest NP, waar we in de lagune veel vogels hebben gezien, zijn we naar Donnybrook gereden waar de appel Granny Smith vandaan komt. Niets aan. Wel hebben we een kijkje mogen nemen in een steengroeve.

Naar Bunbury gereden, dat heel druk was op dat tijdstip en na een bezoek aan het Visitor Center zijn we naar de camping Koombanabay gegaan. Annette heeft daar gewassen en nadat we gezwommen hadden zijn we naar de stad gegaan om foto's bij de kerstwensen te zetten. Wat zoals gezegd niet is gelukt, omdat Bunbury om 18u. uitgetorven bleek. Van het gezellige terrasje voor mijn verjaardag is dan ook niet zoveel terecht gekomen. Wel hebben we er wat gegeten, maar het terras was vergeven van de vliegen, zodat we binnen zijn gaan zitten. Je hebt hier overigens overal veel last van de vliegen.

Vanochtend hebben we hier in Bunbury een wandelingetje gemaakt door het zuidelijkste mangrovebos, vlak naast de camping aan de rand van de stad.

• 22 December 2009 - 07:28

J&J&I&W:

Hoi B&A,
    Dat terrasje met muziek lijkt me leuk van de vele vliegen zou ik helaas zwak worden :-(.
    Hier nog steeds een witte wereld, de kinderen genieten ervan.
    Vanavond hebben we een winter bbq met de familie Franken bij ons. Vuurtje erbij, lekker eten en wat te drinken dus dat komt goed!
    Tot gauw.
    Liefs van ons
    ps; kinderen blij met de sms!

• 22 December 2009 - 10:10

Cor En Leny:

lieve mensen, wij wensen jullie natuurlijk een geweldig kerstfeest toe in de warmte, wij amuseren ons in de sneeuw.Niet teveel eten(Bram laat het niet van je bord pikken!) of drinken en steek er een kaarsje bij aan helpt ook nog tegen de vliegen! Oh ja, het nieuwjaarsconcert is 2 januari, noteer in je agenda want de kaartjes liggen klaar.
    Liefs en groeten Cor en Leny

• 22 December 2009 - 11:52

Tijs En Kim:

Hallo B en A,

Jammer van de vliegen.Zo'n mooi weer en dan toch nog op je verjaardag binnen zitten :(
    Hier in nl zitten we graag binnen nu. Best koud, maar sneeuwballen gevecht was ook zeker leuk met mijn neefje en nichtje!! :)
    Wij wensen jullie alvast hele fijne kerstdagen!!!
    Heel veel kussen van

Tijs en Kim

• 23 December 2009 - 20:53

Angelica En Bart:

prachtig!! heb het fijn met de kerst. We denken aan jullie. ons nieuwe kleinkind is geboren. Bodyl 5kilo en 100 gram. Liefs van ons. be carrefully