Wensen. - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Wensen. - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Wensen.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

21 December 2009 | Australië, Bunbury

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de wensen ter gelegenheid van mijn verjaardag!!
Het is leuk om nu een keer op de langste dag jarig te zijn i.p.v. op de kortste. Maar om 8u.'s avonds is het hier ook donker.

Ook bedanken we vast voor alle leuke reacties op onze berichten en foto's.

Annette en ik willen jullie allemaal vanuit Bunbury in Australie hele fijne kerstdagen toewensen!

Ik heb een paar foto's, die daarbij horen, maar hier op de camping kan ik ze niet bij dit bericht plaatsen. Ik probeer het later vandaag in Bunbury.

Het is de volgende dag geworden, want alles sloot hier om 18u.

• 21 December 2009 - 09:50

Aukje Waleson:

Hallo Bram en Annette
    Allereerst van harte gefeliciteerd
    Hier ligt nederland onder een dik pak sneeuw en meteen is alles verlamd, Koud is het niet en het landschap is schitterend.
    We hebben weer een mooie kerstviering van het zangkoor gehad. Willy heeft ons mooie liedjes driestemmig aangeleerd.
    Al met al een fijne avond. Nu op naar kerst.
    Wij gaan de eerste dag naar Boxmeer naar Daphne, met z'n allen en de tweede dag zijn we bij vrienden.
    Wij wensen jullie ook mooie kerstdagen en ik denk dat we elkaar wel zien op het nieuwjaarsconcert. Herbert en ik hebben 2 uur in de rij gestaan voor kaartjes. Daar kwamen we dus Cor en Leny ook tegen.
    groetjes van Herbert en Aukje

• 21 December 2009 - 10:27

Sip En Ellie.:

Ook van ons, van harte
    gefeliciteerd, met je
    verjaardag.

Fijne Kerstdagen, voor
    jullie in de zon, wij in de sneeuw.

Liefs van Sip en Ellie.

• 21 December 2009 - 11:12

Mieke&Geert:

Bram, van harte proficiat en nog veel goede,gezonde jaren samen met Annet.Ook wij genieten telkens van jullie verhalen met de prachtige foto's.
    Wij wensen jullie
    een fijne,uitzonderlijke Kerst en voor straks een probleemloze terugreis.

Hartelijke groeten.

• 21 December 2009 - 15:33

Tijs En Kim:

Lieve Bram en Annette,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jullie zullen vast een hele mooie dag hebben gehad en nu lekker aan een borreltje zitten :)
    Heel veel kussen uit het koude nuenen!!

Liefs Tijs en Kim

• 23 December 2009 - 21:30

Namens Cees En Els:

Beste Bram,

Namens Cees en Els Adriaanse wil ik je heel hartelijk feliciteren met je verjaardag!!!
    Geniet van je verjaardag op deze bijzondere plek.
    Heel veel groetjes, ook van ons

Stefan en Simone Adriaanse