Flamingo,s en ooievaars - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Flamingo,s en ooievaars - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Flamingo,s en ooievaars

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

22 December 2005 | Portugal, Altura

gisteravond gezellig mijn verjaardag met Miep en Lisa gevierd. Zij hadden een goeie wijn bij zich! Vandaag bewolkt en veel wind. Ik ben alleen naar de zoutpannen geweest. In het begin bijna alleen flamingo's gezien, maar later ook 10 ooievaars bij elkaar, grutto's en kluten. Naast natuurlijk de meeuwen, aalscholvers, steltkluten, tureluurs etc. Prachtig.

Annette heeft vandaag wat geluierd, laatste dagen slecht geslapen. Ze heeft midden- oorontsteking en slijmbeursontsteking in haar heup. Medicijnen zijn geregeld, alles komt weer in orde zegt ze. (geen zorgen maken). Ze heeft al wat fossielen en schelpen voor de jongens verzameld. Thomas, Oma let op de postzegels.

Mijn GSM doet het weer, maar het is vrij kostbaar om mij daarop te bellen. Vrienden hebben gebeld via Tele2 naar het eerder genoemde Turcongel nummer en dan kost het maar 1,5 €cent per minuut. (Vragen naar room 207 Derksema)

• 22 December 2005 - 17:05

Joost:

Goh ,wat vervelend voor ons ma.Als we iets moeten regelen vanuit hier moet je het maar laten weten.
    Ben blij dat jullie het allemaal zo mooi vinden.
    Hier is het bijna vakantie.Nog effe volhouden.
    Kusjes van ons allemaal. uit Eindhoven

• 23 December 2005 - 02:28

Sandra:

Balen dat je je niet goed voelt Annette,doe je het rustig aan en zeker met je heup wel rust nemen hoor want anders loop je er heel lang mee,te hopen dat het snel beter gaat. Bram zorg je goed voor Annette,overbodig natuurlijk om te vragen maar toch,dikke kus vanuit een heerlijk zonnig Bali,dikke kus en veel liefs Jeroen en San.

• 23 December 2005 - 11:33

Willy:

Wat vervelend Annette dat je je niet goed voelt. Hoop dat de medicijnen helpen.
    en je toch een goede vakantie hebt.
    Beterschap. Willy

• 23 December 2005 - 11:52

Janine:

Hi Bram, kun je alle vogels wel goed uit elkaar houden? Je boek er zeker steeds bij nu je je vogelvriend expert mist :-)! Plaats je er een keer een foto van?
    Annette, heel veel beterschap! Jij hebt ook altijd pech he? Hier alles goed, druilerig weer maar ach, het is winter dus dat hoort erbij!
    Liefs van ons

• 23 December 2005 - 14:15

Willy:

Ik heb Liza gebeld en een boodschap doorgegeven dat er een brief van het UWV is gekomen. Willen jullie dat in ieder geval nog even doorgeven?
    Liefs, Willy

• 24 December 2005 - 20:38

Rien:

Plantago (Vogel) helpt goed bij oorontsteking. Bij een middenoorontsteking moet je naar de dokter, anders wordt het echt gevaarlijk.
    Beterschap met alles Anette!!!

Wat een vogels zeg. Het lijkt wel een klein vogelparadijs. Ik hoop op zon voor jullie voor de kerst. Misschien wodt het hier even wit in het noorden.

Prettige kerstdagen!!

• 26 December 2005 - 12:58

Janine:

Hallo B&A hoe zijn jullie kerstdagen? Hier een beetje tobben! Ik werd kerstavond ziek, Joost die nacht en Wessel 1e kerstdag. Wij zijn nu allemaal redelijk opgeknapt en nu zijn de noellies ziek! Allemaal aangestoken door mij ben ik bang! Het is Isabel gelukkig bespaard gebleven! Leuk nieuws! Wessel heeft zijn 1e tand! Precies toen hij 7 maanden werd op 24-12! Wij vertrekken morgen naar EuroDisney. Laten als we terug zijn weer wat weten. Groetjes van ons.