Vrijdagse wandeling - Reisverslag uit Vila Real de Santo António, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Vrijdagse wandeling - Reisverslag uit Vila Real de Santo António, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Vrijdagse wandeling

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

13 Januari 2006 | Portugal, Vila Real de Santo António

De wandelweek zit er weer op. Het was heel gezellig en met mooiere stukken dan vorig jaar. We zijn weer vaak bij Antonio, moeders cafeetje geweest en zijn daar donderdagmiddag ook weer geeindigd. de derde dag (woensdag) zijn we van de grens van de Algarve naar Alcoutim aan de grensrivier de Guadiana gelopen. Heerlijk!
Heel veel bekenden van vorig jaar, het is net een reunie en tijdens de wandelingen loop je steeds te kletsen. Er waren maar weinig nieuwe van de ong.50, maar een stel bleek vlak bij ons uit de buurt tekomen van de Refeling.
Donderdag zijn we weer langs de Guadiana gelopen nu van Odeleite via Foz de Odeleite weer terug naar Odeleite.
Vandaag met Annette binnendoor naar Monte Gordo gelopen, iets gekocht, koffie gedronken en via het strand en later door de bossen naar Vila Real gelopen. daar zit ik nu gratis te internetten in een sociaal centrum. Annette heeft haar verjaardagscadeautje al gehad, een portugese armband. We gaan nu naar de Lidl en terug met de bus.

• 13 Januari 2006 - 16:58

Janine:

Hi Bram,

Gratis internet! Dat is heel goed bekeken! De wandelingen klinken goed. Het is hier nu ook lekker open winters weer met zonnetje. Prima te hebben! Wessel heeft vandaag voor het eerst weer eens met smaak een boterham gegeten! Hele vooruitgang want alles wat met stukjes te maken had weigerde hij rigoreus! Isabel en Joost zijn frietjes aan het bakken, het is hier nu etenstijd. Groetjes van ons

• 13 Januari 2006 - 19:42

Margot En Bob:

Leukl weer een email van jullie te ontvangen julle genieten wel erg hebben we de indruk met al die mooie wandelingen.Annette nog van harte gefeliciteerd met je vcerjaardag , hebben jullie een gezellige dag gehad, laat als je weer ion holland bent de portugeese ring bewonderen. Nog veel plezier liefs Bob en Margot

• 14 Januari 2006 - 13:54

Tijs & Kim:

Hee luitjes,
    Eindelijk ook eens een reactie van ons! (;-)) Hier is alles wel oke nog een paar presentaties en dan mag ik de letters ING voor mijn naam zetten! Jullie zijn trouwens ook uitgenodigd voor de afstudeerzitting 23 jan. Zo te lezen is het bij jullie nog steeds heel relaxt, dat is fijn! We hopen dat het met Annetje ook weer beter gaat, maar dat zal wel als er zoveel gewandeld wordt. Nou, geniet er nog van de laatste daagjes en we zien jullie snel weer!
    Groetjes van hier, Kus T&K

• 14 Januari 2006 - 14:02

Tijs:

Hee Luitjes, effe nog een antwoord op de mail. Gewoon normale kleren aan, niks geen smokingen, galajurken of pakken, kom zelf ook gewoon in m'n dagelijkse kloffie!
    Groeten T.

ps. jullie worden om 13:15 verwacht in het hoofdgebouw R1, tot dan.