Nog twee dagen Portugal - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Nog twee dagen Portugal - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen Portugal

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

18 Januari 2006 | Portugal, Altura

De 5 weken Portugal zijn bijna om. Het is nu woensdagochtend. Vrijdagochtend (20 Jan.) vliegen we terug. Het weer is goed, zon met wat bewolking en een frisse wind. Op het balkon is het heerlijk. We zijn niet zo actief. Gisteren zijn we naar Vila Real de Santo Antonio gelopen, gedeeltelijk langs het strand met laag water en door het bos. Geen speciale vogels gezien.

Zondag is Annette nog naar de zigeunermarkt geweest met de Primavera bus. Ze heeft daar een razzia gezien van de portugese politie die speciaal uit Lisabon was gekomen. Tientallen wagens met agenten met geweren. Volgens de TV is er voor vele miljoenen gestolen waar in beslag genomen. We dachten eerst dat het om namaak spullen ging, v.n.l. Puma.
Bedankt voor al jullie reakties, thuis praten we verder.

• 18 Januari 2006 - 13:23

Ingrid En Boys:

Het zit er voor jullie nu bijna op,geniet deze laatste dagen nog,en een goede terugreis,zien jullie vrijdagavond.
    dikke kussen de NOELLIES.

• 18 Januari 2006 - 13:52

Janine:

Hi Bram en Annette
    Wat zijn die weken voorbij gevlogen zeg! Isabel lijkt daar anders over te denken want die vind het geloof ik allemaal wat lang duren (ongetwijfeld ook het kadootje net als haar neven ;-))
    Ik zit nu even vanaf mijn werk te typen, tsja, ik heb het goed ik weet het!
    Geniet lekker van deze laatste inactieve dagen! Tot vrijdag (Joost zullen jullie vanwege het zeer geliefde PSV dat om half 9 moet voetballen niet al te lang zien maar I&W zijn het belangrijkste he ha,ha). Goede reis!
    Liefs van ons
    ps; spektakel zeg met die razzia! Was echt wat voor mij geweest (nieuwsgierig)

• 18 Januari 2006 - 18:19

F&M:

De laatste *leuke*loodjes.
    Vijf weken lijkt lang maar gaat als je het op jullie manier besteed, als zand door je vingers. Nog twee leuke dagen en een veilige thuiskomst.
    Ma vandaag gesproken. Ze vroeg of ik zeker wist dat jullie Vrijdag overdag nog bij haar gaan lunchen. We hebben beloofd nog even te mailen. s Middags om 14.00 uur heeft ze een Bingo. Laat nog even weten of jullie tegen die tijd al weg zijn.
    Nogmaals veilige thuiskomst en wat ons betreft tot Zondag a.s.
    Liefs

• 19 Januari 2006 - 01:57

Liza:

Lieve Bram en Annet, wat een spannende avonturen. Fijn dat het weer nog zo goed is, het ligbedje nog steeds op het balkon?Een hele goede terugreis gewenst, misschien ook nog een stakinkje in het verschiet of is het zo wel genoeg. Fijn jullie straks weer terug te zien. Ik ben vrijdag naar Den Haag oppassen op Kolja maar in het weekend zie ik jullie vast wel weer, liefs, Liza