Nog even - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Nog even

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

06 Maart 2006 | Nederland, Nuenen

Nog een paar dagen en we vertrekken. Het is niet even de deur dicht trekken, er is veel te regelen. Maar, a.s. zaterdag zitten we in de zon op Bali en niet meer in de sneeuw hier.
Donderdagmiddag 9 maart gaan we met de trein naar Schiphol en vrijdagavond 10 uur hopen we op Denpasar te landen.
Vanuit Bali zal ons volgende bericht komen.
Tot dan!!

• 06 Maart 2006 - 14:31

F&M:

Het blijft erg lang dat jullie weg zijn.
    Enfin, het moet maar.
    We spreken elkaar nog voor vertrek.
    Sterkte met al het geregel.

• 07 Maart 2006 - 00:38

Sandra:

Het schiet nu echt op, gezellie. Zal ik vast een massage voor jullie regelen voor zaterdagmiddag??
    Nog veel inpakplezier en tot zaterdag, jippieeeee.
    Dikke kus Jeroen en San.

• 07 Maart 2006 - 15:53

Miep Luken:

Ha Bram en Annette,

Wat spannend he? Veel succes met pakken. Ik kom nog even gedag zeggen.
    liefs van Miep.

• 07 Maart 2006 - 19:39

Joost:

Nou luitjes,
    begint nu zeker wel te kriebelen.Nog effe en dan kunnen jullie genieten van jullie zo naar uitgekeken reis.Lekker rond trekken in Australie en god weet waar nog meer,en niet te vergeten op bezoek bij Jeroen en Sandra.voordat het zover is, kom je nog even lekker eten bij ons.Tot morgen en succes alvast met pakken!!

• 09 Maart 2006 - 18:26

Mieke Breuer:

Bram en Annette,
    Als jullie dit bericht lezen zijn jullie waarschijnlijk al op de plaats van bestemming. Ik kon niet eerder jullie goede reis wensen, omdat ik een aantal dagen ziek ben geweest.
    Bij deze een goede , fijne en zonnige tijd gewenst! liefs Mieke en groeten van geert