Zaterdag 8 april - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Zaterdag 8 april - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Zaterdag 8 april

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

08 April 2006 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Al weer een week geleden, het laatste bericht. Nu weer zonder foto's, want dat is hier op de camping in Christchurch niet mogelijk.
Zondag 2 april zijn we eerst zoals gemeld naar het huis van Jeroen en Sandra in de bergen bij de golfbaan gegaan en daar zijn we 3 nachten gebleven. Een heerlijke plaats om een tijdje te zijn, de weersomstandigheden zijn er anders dan aan zee, veel minder warm en het kan er vaak regenen. Regen hebben we alleen die zondag gehad. 's Maandags heb ik op de golf meegelopen en zo nu en dan een balletje geslagen, met Jeroen en Nico Terwischa. Lekker zonnig weer en ik ben goed bijgekleurd. 's Avonds lekker de open haard aangemaakt en het met Annette gezellig gemaakt. Dinsdags zijn we in de middag naar het meer in de buurt gelopen, waar een heel apart goed sfeertje hing. Woensdag zijn we naar het huis van Nico Bakker en zijn vrouw Kadek gebracht. Heel fijn ontvangen. Donderdagochtend heeft Nico ons naar Tanah Lot gebracht, een beroemde tempel op Bali. Deze staat in zee, met een prachtige branding rondom. 's Middags hebben we wat gewinkeld in Kuta en daarna zijn we met Nico en Kadek gaan eten en hebben ze ons naar het vliegveld gebracht. Vrijdag plaatselijke tijd half twee 's middags zijn we in Christchurch op het Zuid eiland van Nieuw Zeeland aangekomen. de nacht hebben we in een backpackers hotel doorgebracht en zaterdagochtend hebben we een campervan gehuurd, waarmee we nu dus op de camping staan. We zijn hier 10u. voor op Nederland.
Ik hoop morgen snel een hotspot te vinden, zodat ik foto's op de site kan zetten.

  • 08 April 2006 - 09:22

    Joost:

    Ha die wereldreizigers,
    sjonge wat een eind weg, nu is het echt aan de andere kant van de wereld.Nou ik hoop dat jullie een fijne tijd doorbrengen in de campervan.Maak er maar een foto van.Hier alles ok.We zijn enorm benieuwd naar de foto's.Fijn week-end J-J-I-W.

  • 08 April 2006 - 09:31

    Bart En Jan:

    jullie hebben een leuke reis, ik hoop dat je in Nw.Zealand niet almaar regen hebt... althans dat had ik gehoord in deze tijd van het jaar...? ik heb ook nog een aardige nicht die daar woont, haar man heeft een boot en ze zijn erg aardig..als je belangstelling hebt hoor ik het wel dan stuur ik haar adres, hier alles o.k. ik loop als een kievit, groetjes Jan en Bart

  • 08 April 2006 - 11:15

    Sandra:

    Nou super zeg dat de reis goed is gegaan, te hopen dat het weer goed is. Geniet van het kamperen is ook weer eens wat anders na al die luxe op Bali, veel plezier en we volgen jullie dikke kus van ons.

  • 09 April 2006 - 12:00

    Mieke Breuer(koor):

    Ha die annette en bram,
    vandaag even jullie website bezocht. Zo te lezen en zien stellen jullie het prima aan de andere kant van de wereld. Wat een belevenis he? Jullie zullen vast veel te verhalen hebben als jullie terug zijn. Prachtige foto's hebben jullie gemaakt. Niet ziek geweest en verloopt alles volgens plan?
    Hier gaat alles een beetje z'n gangetje. Weinig spectaculairs te melden.
    Afgelopen 25 maart hebben we een workshop gehad van Nanne en Ankie, dat was een superleuke dag. we hebben heerlijk gezongen en natuurlijk ook met elkaar gegeten en veel wijzer geworden van hun adviezen.
    Met Myriam gaat het langzaamaan wat beter. Op dit moment is Alie een beetje aan de sukkel met haar maag. Hopelijk kunnen ze snel vinden wat het is, want ze heeft best veel pijn.
    Gisteren hebben we een optreden gehad in Brunswijk. Heel leuk geweest. We hebben er 10 nieuwe leden bij.
    Best veel, maar hier en daar moeten we nog wat schuiven in de plaatsen in het koor. Alles op z'n tijd.
    Het weer is hier nog steeds niets! koud, regen en maar 8 graden. De lente laat te lang op zich wachtewn.
    Met het spectakelstuk van Dwarsgetuigd gaat het ook prima. Het zal echt wel leuk worden! De heren doen erg hun best!!
    Lieve mensen, ik wens jullie mede namens Geert en het koor : hele fijne weken, geniet van de reis en...........(drink met mate) van elkaar, de vrijheid en de liefde!!
    Mieke Breuer

  • 09 April 2006 - 15:09

    SYLVIA:

    HOI BRAM EN ANNETTE, heb nu even de tijd genomen om jullie site te bekijken echt heel erg leuk om allemaal te zien!!! gaaf zeg dat jullie dolfijnen hebben gezien ik heb ze helaas deze keer niet kunnen zien. hoop dat jullie het goed naar de zin hebben in nz ik kijk uit naar de foto's dikke kus sylvia

  • 09 April 2006 - 19:16

    Ingrid En De Boy`s:

    hadiho,
    Fijn dat jullie veilig in n.z zijn aangekomen en prachtige foto`s.
    Geweldig zo`n kampervan zo ben je lekker mobiel en kun je overal slapen en je eigen tempo aanhouden.
    Mam hoe gaat het met je been?heb je veel last of nog helemaal niet?hoop het laatste voor je.
    de kids vonden de foto`s van de dolfijnen prachtig en hopen ze straks ook zo op foto vast te kunnen leggen.
    Nico is weer helemaal blij want z`n clubke is vandaag weer kampioen geworden.
    Ik moet van de week weer wat extra werken want het is bijna pasen en dan wil iedereen weer een bloemetje in huis hebben.
    morgen ga ik voor het eerst sporten want ik ben lid geworden van bizzfit,even zorgen dat ik straks weer strak in mijn bikini kan hihi.
    Nou dikke kus van ons viertjes voor jullie tweetjes,en geniet van al het moois op jullie reis.
    luvjoe ingrid xxxxxx

  • 10 April 2006 - 18:00

    Aukje:

    Hallo Annette en Bram
    Wat heerlijk daar.
    Wij verlangen er ook naar.
    Hier is het nog steeds geen echt voorjaar.
    Leuk optreden in brunswijck , zaterdag.
    Veel lieve groeten van Herbert en Aukje

  • 11 April 2006 - 07:12

    Nico:

    wat een wereldfoto zeg,maar waarom zie ik bij elke foto waar gegeten wordt Bram nooit eten ?????? Ik wens jullie veel plezier in Nieuw Zeeland en geniet daar van de prachtige natuur,en voorzichtig rijden daar he !!!!! Ik zie jullie weer op Bali.........groetjes Nico en Kadek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette & Bram
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 64755

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 21 Maart 2016

Zuid Australië en Bali.

14 November 2009 - 30 December 2009

Van Darwin naar Perth met een bushcamper

04 Juni 2008 - 01 Augustus 2008

Onze vorige reis

Landen bezocht: