Cairns, maandag 12 juni - Reisverslag uit Cairns, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Cairns, maandag 12 juni - Reisverslag uit Cairns, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Cairns, maandag 12 juni

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

12 Juni 2006 | Australië, Cairns

Zaterdag zijn we in Cairns aangekomen en hebben voor 3 nachten de camping in de stad geboekt. 's Middags zijn we de gezellige stad in geweest. Zondag zijn we zoals gemeld op een snorkeltoer naar de "Great Barrier Reef" geweest. Het weer was behoorlijk ruw en dat hebben we geweten. Romantisch hebben we samen op een geweldige boot gekotst. Het snorkelen viel wat tegen door de zeeziekte, de golven en het gebrek aan zon. Op Bali vonden we het mooier, maar HET Great Barrier Reef moet je gedaan hebben. Vandaag hebben we besteed om de campervan van binnen en buiten schoon te maken en in te pakken. Dinsdag 12u. vliegen we dus naar Alice Springs.

• 12 Juni 2006 - 11:25

J&J&I&W:

Groot gelijk! Sommige dingen MOET je gezien hebben als je er in de buurt bent, kotsend of niet hi,hi! Hier tropisch warm en aan zon geen gebrek. Gisteren de verjaardag van I&W bij jullie gevierd en het was gezellig, ook nog even met de buurvrouw gesproken. Alles is weer netjes opgeruimd. Isabel heel content met haar nieuwe fiets! Wessel vond de taart heerlijk maar wilde verder alleen door mama rondgedragen worden.
    Lieverds, goeie vlucht en een dikke kus.

• 12 Juni 2006 - 12:13

Miep Luken:

Ha Annet en Bram,

Al jullie berichten tot dusver gelezen. Mogelijk zitten jullie nu in het vliegtuig naar Alice Springs. Nou jullie beleven heel veel zeg. Ik had een dito situati naar het Great Barrier Reef, enorme storm, kostmisselijk terug op de boot en van snorkelen kwam niet veel omdat ik toen uitmoest kijken niet op de harde punten van het Reef gesmeten te worden. Ik hoop dat jullie het leuk krijgen rondom Alice springs. Nog heel erg bedankt voor jullie smsje. Die we tijdens onze reis in Marocco ontvingen. Wat is het toch een wonder denk ik dan dat dat allemaal maar kan. Liza en ik zijn afgelopen donderdag weer heelhuids thuisgekomen, na een echt fantastische vakantie. marocco is prachtig, zowel de woeste natuur van het rifgebergte en de grote Atlas. Maar ook de steden met al zijn mensen, steegjes, medinas, kasba's en wat dies meer zij. We hebben erg genoten en ik ben nog steeds heel heftig via allelei dromen de reis aan het verwerken. Bij thuiskomst hadden we een mooi kado het weer was nl. net zo heet als in Marocco en daar genieten we dus in volle teugen van. Het prettige is dat we de hele zomer nog te goed hebben. Nou jullie lekker door gaan met genieten. Wanneer komen jullie ook weer terug? Ergens in julie?
    lieve groet van Miep.

• 12 Juni 2006 - 18:38

Liza Jazenko:

Lieve Annette en Bram, Wij zijn weeer terug uit Marokko wat een prachtig land veel gezien een prachtige rondreis met een hele goede indruk van het land,kust, woestijn bergen, cultuur en de levendigheid in de grote steden met middeleeuwse taferelen, aan te bevelen als jullie weer terug zijn.Heerlijke temperatuur hier in Nuenen. Fijn om jullie belevenissen te lezen, tja kotsen hoort er soms ook bij, weet Miep ook van mee te praten in Marokko, mij gelukkig bespaart gebleven. Lieve mensen geniet en laat ons mee genieten, liefs,Liza

• 13 Juni 2006 - 03:44

Sandra:

Je moet maar denken, Liefde is samen kotsen.
    Nog maar 2 kleine weken en dan zijn jullie hier, ben benieuwd hoor naar jullie live verhalen.
    Dikke kus en nog veel plezier.
    Jeroen en San.