Weer thuis, maandag 31 juli. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Weer thuis, maandag 31 juli. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Weer thuis, maandag 31 juli.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

31 Juli 2006 | Nederland, Nuenen

Donderdagmiddag zijn we weer thuis gekomen na een vermoeiende en vertraagde reis van ongeveer 38 uur en is er een eind gekomen aan een prachtige vakantie van ruim 4 1/2 maand. Als heerlijke verrassing waren Joost, Janine, Isabel en Frida op Schiphol om ons te ontvangen.
Op het vliegveld van Denpasar hadden we afscheid genomen van Jeroen en Sandra, die ons op Bali zo verwend hebben en hebben we Ingrid, Nico, Thomas en Mathijs gedag gezegd, die een andere en snellere verbinding naar huis hadden.
Op Bali hebben we zondags nog een prachtige snorkeldag met z'n allen gehad. (Tijdens deze vakantie hebben we ook gesnorkeld bij Lombok en in Australie bij het Great Barrier Reef, maar we vinden Bali bij Menjangan het mooist). Na het snorkelen tracteerde Jeroen en Sandra ons allen op heerlijke mosselen in het restaurant van hun belgische vriend Rudi.
Maandagavond bij hun thuis hebben ze ons verrast met een compleet gamelan orkest met drie danseresjes en twee danser(tje)s. En dinsdagavond hebben we in een restaurant in Lovina nog een afscheidsetentje gehad. Woensdagochtend zijn we om tien uur thuis vertrokken en woensdagmiddag hebben we na een lunch bij de Mac, dus afscheid genomen.

We hebben het heerlijk gevonden om onze vrienden en familie weer te kunnen omarmen.
In huis wachtte ons een prachtige bloemenzee.
Vrijdagavond hebben we bij Joost en Janine gegeten en hebben we Wessel gezien, die geweldig gegroeid is. Zaterdag zijn Tijs en Kim gezellig koffie komen drinken. Echt fijn om weer thuis te zijn.
Zondag, zijn we naar Purmerend en Hoorn geweest om mijn moeder, broer en schone zus weer te zien. Mijn moeder(85)was dolgelukkig om ons na zoveel tijd weer te kunnen knuffelen.
Het zit erop en nu dus weer genieten van het "gewone" nederlandse leven.
We willen iedereen bedanken die onze site heeft bezocht en is meegereisd. geweldig al die reacties!
Annette en Bram

• 31 Juli 2006 - 17:02

Joost:

Nou, het was een hele beleving en hebben er enorm van genoten.
    Nogmaals Welkom Thuis !!!
    Joost en the rest

• 31 Juli 2006 - 17:52

J&J&I&W:

En dan nu een laatste berichtje! Het was heel erg leuk om jullie "wereldtrip" te volgen maar we zijn blij dat jullie weer thuis zijn! Jullie verraste gezichten bij aankomst waren wel het allerleukst! Welcome back!

• 01 Augustus 2006 - 00:53

Sandra.:

Geweldig dat alles goed is gegaan en dat jullie weer veilig thuis zijn, het was lang genoeg dat konden we wel merken, geniet van het Nederlandse leven weer, wij gaan gewoon door op zijn Balinees, welkom terug in Nederland. dikke kus Jeroen en San.

• 01 Augustus 2006 - 09:21

Bart En Jan:

fijn dat jullie gezond en wel thuis zijn. we hebben zo veel mogelijk mee-genoten van alles wat jullie hebben meegemaakt; fantastisch dat dat dankzij de moderne techniek zo kan. In middels hebben wij ons eerste kleinkind, hij heet Kaj en hij is op 22 juli geboren. een kanjer van bijna 8 pond. hij groeit nu al en hij is gezond en stoer. ja, waar het hart vól van is... we moeten maar eens bijpraten, groeten Bart en Jan