Annette aan bed gekluisterd. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Annette aan bed gekluisterd. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Annette aan bed gekluisterd.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

24 November 2006 | Nederland, Nuenen

Annette ligt al bijna drie weken op bed met een hernia. De neuroloog heeft haar doorgestuurd naar de neurochirurg, omdat een operatie volgens hem onvermijdelijk is, maar de chirurg denkt daar anders over. Hij opereert niet binnen 8 weken na het optreden van een hernia. Dus, moet ze tot 3 januari v.n.l. in bed blijven. Als dan blijkt dat ze toch geopereerd moet worden is er een wachttijd van 4 weken. Waarschijnlijk kan onze Portugal vakantie van 5 weken vanaf 8 januari niet doorgaan.

• 24 November 2006 - 19:17

Janine:

Maar Nederland is ook best leuk in de winter ;-)

Balen hoor Annette :-(! We hopen zo dat het snel weer beter gaat! Tot zaondag.
    Liefs J&J&I&W

• 25 November 2006 - 00:39

Gerard & Marry:

Hallo Annette,
    Van jullie reis hebben we enorm genoten. Nu heel veel sterkte en groet,
    Gerard & Marry

• 25 November 2006 - 01:23

Sandra:

Heel veel beterschap Annette, en denk aan je zelf, want als je zo lang bedrust hebt gehad lijkt het me niet wijs om meteen te moeten reizen. Dus nogmaals neem je tijd, je kan nog altijd op vakantie. Bram zorg goed voor Annette, dikke kus en veel liefs Jeroen en San.

• 25 November 2006 - 09:52

Joost:

Och da's verrekte K..,maar goed dat je roomservice hebt.
    Tot zondag.XXX

• 28 November 2006 - 09:23

F&M:

F&M
    25 Nov 2006 10:56 uur
    hi lIEVE BROER EN SCHONE ZUS.
    HET IS NU EVEN DOORBIJTEN GEBLAZEN.GISTEREN GETENN. MET VRIEND EN NEUROLOOG FR.BUSSEMAKER. HAD MIJ AL VOORBEREID OP DE OMSTANDIGHEID VAN NIET DIRECT OPEREREN.VEELAL EERST RUSTEN MET IN 9 VAN DE 10 GEVALLEN EEN POSITIEF EFFECT. PROBEER JE DAAR AAN VAST TE HOUDEN!(TEGENWOORDIG WORDT ER ALLEEN NOG MAAR DIRECT GEOPEREERD ALS ER SPRAKE IS VAN ERNSTIGE UITVAL) LIEFS STERKTE EN BETERSCHAP.LAAT BRAM JE MAAR GOED VERZORGEN EN LEKKER VERWENNEN.
    F& M

• 29 November 2006 - 12:17

Margot En Bob:

Sterkte met alles.Laten we hopen dat het met rust goed komt. Dank voor jullie felicitatie,s met mijn en Bobws verjaardag.Volgende week thuis dan bellen we .Liefs Margot en Bob

• 21 December 2006 - 13:54

Willem En Suzan:

Hoi Annette en Bram, wat vervelend allemaal. Maar denk aan je zelf en neem de tijd om te herstellen.
    Wij wensen je heel veel beterschap toe, ook namens Arie en Jeanne, en tot ziens