Annette weer thuis - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Annette weer thuis - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Annette weer thuis

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

08 Januari 2007 | Nederland, Nuenen

Vanmiddag (maandag 8 januari)heb ik Annette uit het ziekenhuis opgehaald. Ze is nu zonder pijnstillers en kan langzaam gaan beginnen aan volledig herstel door fysiotherapie en oefeningen. Ze moet veel rusten, maar is heel blij dat ze weer thuis is. (en ik ook). Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven.

• 08 Januari 2007 - 14:48

F&M:

Hoi B&A,
    Supergoed bericht. Eindelijk lekker weer thuis. Bram verwen haar maar lekker. Je zult zien dat haar herstel dan veel sneller gaat. Liefs en tot horens.

• 08 Januari 2007 - 15:50

Stefan Adriaanse:

Wat fijn weer thuis te zijn en dat het weer de goede kant op gaat.
    Hopelijk vordert het naar verlangen en komt ze er weer helemaal bovenop.
    Liefs en groetjes ook van Pa en Ma.

• 08 Januari 2007 - 20:13

Saskia:

Mooi dat ze weer in eigen bedje kan liggen of kan ze haar bed niet meer zien!
    Hoe gaat het wo.a.s.?

Ik typ zonder brildan kan er we een foutje in staan! gr Sas

• 09 Januari 2007 - 02:26

Sandra:

Kei fijn dat je weer thuis bent Annette. Zorg maar dat je weer snel lekker op de been bent en geniet lekker van het thuis zijn want zo'n ziekenhuis ben je ook snel beu toch. Lieverd sterkte, en Bram zorg goed voor haar, maar daar vertrouw ik wel op, dikke kus San.

• 09 Januari 2007 - 08:21

J&J&I&W:

Wat fijn dat je weer thuis bent Annette! Isabel vond het een beetje jammer want het ziekenhuis is natuurlijk wel bere-interessant :-)! We komen je snel thuis bezoeken. Goed luisteren naar wat de dokter heeft gezegd he?
    xxx