Even er tussenuit - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Even er tussenuit - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Even er tussenuit

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

31 Januari 2008 | Portugal, Altura

Na tijden van inactief zijn van deze site toch even een berichtje. We zijn nu op de helft van ons verblijf in Portugal en we hebben een fantastische tijd met prachtig weer en veel goede vrienden om ons heen. We zijn twee keer naar Spanje geweest. Een keer met Margot en Bob naar Sevilla.(Zij zijn maandag weer naar huis vertrokken.) De tweede keer met Tom en Francien drie dagen naar Cordoba en Sevilla. (Tom en Francien gaan morgen weer naar huis). Verder wandelen we veel met Cor en Leny en Rien en Mattie. Kortom we genieten.

• 31 Januari 2008 - 19:13

Joost:

Ha luitjes, wat fijn om te lezen dat jullie het zo naat jullie zin hebben met z'n alle. ik heb jullie natuurlijk al gesproken maar het lezen en het zien van de mooie foto's verklaart het weer. geniet nog van de komende tijd en voor ome tom en tante francien een goede reis terug. hier alles ok. dikke kus van ons alle vier. xxxx

• 31 Januari 2008 - 19:32

F&M:

Nice pictures man.
    Jullie mazzelen maar.Hier echt konijnen weer. Storm met vele extra windvlagen en veel regen. Mateloos irritant.
    Vanochtend Bets ontvlucht en spontaan koffie gedronken bij Hans en Nancy.
    Vanmiddag Ma bij de educatie "weggeplukt" en thee bij haar gedronken. Met een beetje geluk is het restaurant morgen bij haar klaar en de situatie enigszins genormaliseert nadat op de patererre de vloer er volledig is uitgenomen en opnieuw betegeld.
    Ondanks alles was ze goed te spreken.
    Genieten jullie maarlekker van het mooie weer. Met ons alles ok
    Liefs F&M

• 01 Februari 2008 - 03:24

Sandra:

Hoi lieverds, nou zo te lezen weer lekker genieten, veel wandelen, heerlijk toch. Nog heel veel plezier en tot over een kleine 6 weken, spannend.
    Dikke kus Jeroen en San.

• 01 Februari 2008 - 06:52

Tijs:

Hee Luitjes,

Zo te zien is het weer op-en-top genieten daaro. Hier alles wel oke, ben nog steeds een beetje herstellende van het ziek zijn maarja..life goes on. Zal dit weekend even gaan kijken of er nog belangrijke post is, zijn al even niet geweest aangezien we eindelijk thuis het wereldwijdeweb op kunnen.

Groetjes aan iedereen en geniet ervan.

Groetjes Tijs & Kim

• 01 Februari 2008 - 09:11

De Noellies:

He levensgenieters,
    Zo te lezen en te horen hebben jullie het weer heerlijk naar jullie zin.
    Wederom mooie foto's bram,de kids vonden de zeeegels(wat er van over is) en de zeester prachtig.
    Ikzelf keek met bewondering naar de bloeiende cactus,aangezien wij die in de bloementoko ook verkopen,wel even een kleine tip,er was een klant een paar weken geleden die vertelde dat je de vruchten(rode balletjes op de cactus)kunt eten,zij heeft de cactus gekocht en ging het proberen vanaf dat moment heb ik haar niet meer gezien dus......????
    Misschien dat jullie de volgende keer als jullie met z'n alle gaan uiteten even kunnen vragen aan de eigenaar of hij de verwarming wat lager kan zetten want die rode neus van jou Bram en die bruine snoet van Cor en dan ons mam in haar hempje......hahaha
    Hier barst het week-end de carnaval weer los en natuurlijk zoals altijd met deze dagen koud en regen.
    De kids hebben een weekje vakantie dus gaan we wat leuke dingen met ze doen.
    Thomas wil wat gaan oefenen voor de cito-toets want die is 12-13-14 feb.
    En verder zijn we volop aan het aftellen tot die 2 andere levensgenieters naar Nederland komen,nog maar 40 nachtjes slapen.....jippie de pippie!!!!
    Voor jullie en al jullie vrienden nog een hele fijn tijd daar,geniet ervan!!!
    Veel liefs van de kleine mannen en van mij en Nico
    Ingrid xxx

• 01 Februari 2008 - 17:37

J&I&W&J:

Hoi B&A,

Wat een prachtige foto's zeg! heerlijk die stranden, jammer dat er geen onbekende vogel op de foto stond dan kon ik effe lekker googlen ;-).
    Vandaag de carnavalsoptocht gehad van Isabel haar school en daarna heb ik geholpen met schminken. Het was heel leuk! Morgen weer de optocht dus weer verkleed.
    Met Isabel en Wessel alles goed, Bel lekker een week vakantie nu. Ze vond het heel leuk dat de kaart zomaar was aangekomen!
    Liefs en tot over 2 weken.

• 02 Februari 2008 - 16:59

SASKIA:

WAT EEN GEZELLIGE BERICHTJES VAN JULLIE VRIENDEN EN FAMILIE.( EN OOK DE MIJNE!)
    EEN TIKJE JALOERS BEN IK WEL HET IS HIER ...WEER,HET HAGELT EN STORMT. . GONDA NET AAN DE TELEFOON GEHAD I.V.M. MIJN 60E. IN VERMONT IS EEN IJSSTORM EN ZE HEEFT AL MAANDEN VEEL SNEEUW,ZE KAN SOMS NIET NAAR SCHOOL EN GEEN BOODSCHAPPEN DOEN. JOSINE EN WALTER ZIJN OVER UIT OTLEY. DE KINDEREN HEBBEN IETS GEREGELD, MAAR IK WEET BIJ GOD NIET WAT, ALS HET MAAR NIET TE GROOT IS DAN MOET IK VAST JANKEN. MARJOLEIN NOG AAN DE TELEFOON GEHAD.

WAT EEN PRACHTIGE FOTO,S GENIET NOG MAAR LEKKER. WANNEER ZIJN JULLIE WEER THUIS?

EEN DIKKE KUS VOOR ANNETTE EN VOOR JOU
    VAN SASKIA ANNETTE LUDWINA MARIA KERK
    OF WEL DOOR KAREL KERK KORTWEG SALM GENOEMD. TOT GAUW !!! (MET DE BOVENKAMER IS HET WEER DIK VOOR ELKAAR)

• 02 Februari 2008 - 19:51

Jacques:

Hoi Bram & Annette, Zo te zien hebben jullie het geweldig voor elkaar. Geniet ervan, want hier is het nog steeds fris. Om 4 uur vanmorgen werd ik even wakker en toen was het een mooie maagdelijk witte wereld. In de loop van de dag is dat weer grotendeels verdwenen. Het wordt een frisse carnaval en blauwbekkend kijken naar de optocht, hopelijk met een beetje zon. Bedankt voor je VVN berichtje.
    Groetjes, Jacques & Margo