In Port Hedland - Reisverslag uit Port Hedland, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu In Port Hedland - Reisverslag uit Port Hedland, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

In Port Hedland

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

30 November 2009 | Australië, Port Hedland

Bedankt voor jullie medeleven. We zijn er al weer overheen en sluiten nu 's nachts de voordeuren.
We zitten nu bij Mac Donalds aan een ijsje. Gratis internet op mijn Iphone. Tikken gaat nog gemakkelijker dan op het toetsenbord op de camping. Zoals ik al schreef, we hebben ook leuke ontmoetingen: oa. met Liz, Jane, Steen, ea. Verder zien we prachtige natuur en veel vogels. Nu zitten we in een echte havenstad, waar alles om ijzererts draait.
Morgen gaan we de parken weer in. We moeten wel flinke afstanden afleggen, maar dat wisten we.

• 30 November 2009 - 08:03

F:

Lieve Bram en Annette,

fijn dat jullie het mooie en het positieve blijven zien: als ware levenskunstenaars!
    Geniet-ze.

veel liefs!

• 30 November 2009 - 08:36

J&J&I&W:

Gewoon lekker blijven genieten! Snap wel dat jullie ervan geschrokken zijn maar tsja, tuig heb je helaas overal! Ik zit nu op mijn werk dus ik denk dat jullie het echt beter voor elkaar hebben ;-).
    liefs van ons

• 30 November 2009 - 15:07

Miriam:

Hoi Annette en Bram.
    Zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin, op een enkele uitzondering na dan. Verstandig om er niet te zwaar aan te tillen en vooral te gaan voor het genieten. Zorg, dat je er niet te moe van wordt van al dat reizen. Leuk om zo jullie belevenissen te kunnen lezen. Nog heel veel plezier!

• 30 November 2009 - 16:06

Liza:

wat een schrik dat ze in de camper zijn geweest. Deurtjes maar op slot en lekker verder genieten, liefs, liza

• 30 November 2009 - 19:52

Francien&Tom:

Hoi avonturiers!!
    Eindelijk dan een berichtje van ons.We hebben even snel door jullie logboek gebladerd en oh wat ziet het er weer allemaal geweldig uit!
    Vandaag zijn wij weer op ons nest neergestreken na een hele maand geweldig mooi weer en fijne dagen in het geliefde Portugal.
    A&B geniet van jullie trip doe voorzichtig. We laten snel, maar dan wat uitgebreider iets van ons horen, liefs F&T Best

• 01 December 2009 - 09:11

Tijs En Kim:

Hoi Hoi,

Wat fijn dat jullie er weer over heen zijn. Helukkig maar....zo zie je maar dat het overal kan gebeuren!! Erg genoeg...
    Veel plezier en succes met de lange rit!!!

Kusjes van ons

• 01 December 2009 - 10:28

Mieke&Geert:

Always keep the sunnyside.Dat zal jullie zeker lukken. Blijf genieten,dat blijven wij ook doen door te zingen.

• 02 December 2009 - 11:26

Angelic :

Leuk hoor. Zo met jullie op stap te zijn. Moeten we eens echt doen. Dank voor al jullie moeite en goede reis. We volgen jullie liefs angelica

• 03 December 2009 - 11:57

Joost:

Hoi 'sMa en Bram,
    Inderdaad lekker blijven genieten en je niet laten afleiden door van die rondlopende ........
    Succes met de lange ritten en we bljven het volgen.

Dikke kus van ons