Nog veel voor te bereiden. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Nog veel voor te bereiden. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Nog veel voor te bereiden.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

05 Januari 2016 | Nederland, Nuenen

Voor de derde keer gaan we naar Australië. Dit keer naar Zuid Australië, Adelaide, waar vandaan we een rondreis per camper gaan maken. 11 maart vliegen we naar Bali. Annette's zoon Jeroen, die op Bali woont, wordt 50 op 15 maart en dat gaan we daar met hem vieren. 21 maart verwachten we weer thuis te komen.

• 06 Januari 2016 - 13:39

Bram:

Kijken of alles nog zo werkt als 7 jaar geleden.

• 06 Januari 2016 - 18:31

Dory Op De Beek:

Hopelijk komt alles op tijd voor elkaar. Veel success met alle voorbereidingen.

• 07 Januari 2016 - 11:14

Tom En Francien:

Ben je geslaagd met je niewe tassen en het vacuüm trekken?

• 07 Januari 2016 - 11:35

Annette & Bram Derksema:

ja hoor, het komt helemaal goed.

• 07 Januari 2016 - 19:00

Bram:

Harry wees me er op dat niet duidelijk staat vermeld wanneer we gaan. Dat is vrijdag 22 januari vanaf Schiphol.
    We vliegen om 10.25u. met Singapore Airlines, via Singapore naar Perth en door met Virgin naar Adelaide. Daar landen we zaterdagavond om 22.30u. plaatselijke tijd. Ik heb 2 nachten een hotel geboekt in Adelaide. 's Maandags gaan we de camper ophalen, waarmee we 47 dagen gaan rondtrekken. (Het tijdsverschil tussen Adelaide en Nederland is 9 1/2 uur.)

• 11 Januari 2016 - 18:49

Tom En Francien :

Leike foto in het profiel !

• 12 Januari 2016 - 12:02

Annette & Bram Derksema:

Auteursrecht: Tom Jacobs.
    Portretrecht: Annette Jacobs
    Bram Derksema

• 13 Januari 2016 - 12:33

Bart En Jan Achttienribbe:

hoi Bram en Annette,

nogmaals goede reis en veel plezier.
    we volgen jullie................

• 19 Januari 2016 - 15:48

Frits:

Nog even. Het aftellen is begonnen. Spreken elkaar nog
    Lfs F&M

• 21 Januari 2016 - 18:49

Frits En Marlene:

Jullie reis begint al spannend. Onverwacht de 1e nacht slapen op (bijna) Schiphol IBIS Hotel.
    Kunnen jullie in ieder geval lekker uitgerust aan de 33 uur vliegen beginnen en niet gestrest vast zitten in het verkeer. Goed gedaan ; veel plezier en een goede overtocht. Spreken elkaar. F&M

• 21 Januari 2016 - 19:03

Tom & Francien:

Goed te horen dat jullie gekozen hebben voor een overnachting bij Schiphol!
    Een goede nachtrust vroeg op en en een goede veilige vlucht naar het andere werelddeel!
    Heel veel lfs en groeten Tom & Francien