luie zondag in Adelaide. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu luie zondag in Adelaide. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

luie zondag in Adelaide.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

24 Januari 2016 | Australië, Adelaide

Zaterdagavond zijn we dus in Adelaide aangekomen. Goede vlucht en een mooi toestel van Virgin. Met een taxi naar het hostel en inderdaad stond mijn naam op het bord buiten en lag de kamersleutel in het sleutelkastje. De tassen wat uitgepakt en na een douche snel naar bed. We hebben goed geslapen en na koffie en een broodje op een terras hier in de straat hebben we wat boodschappen gedaan. Daarna zijn we met de gratis shuttlebus naar het centrum gegaan waar we in de finale van de Tour Down Under terechtkwamen. Er moeten ook de nodige nederlanders hebben meegereden, maar met die snelheden herken je niemand. Na een wandeling door de stad en een bezoek aan het Visitors Centre zijn we weer naar ons hostel gegaan. Even een middagslaapje bleken we nodig te hebben.
Annette heeft vooral nog pijn aan haar arm en daar is net geen blauwe plek te zien. We wachten het even af, anders laten we er woensdag even naar kijken. (Dinsdag is Australia Day en is alles dicht).

• 24 Januari 2016 - 13:12

Tom & Francien:

Fijn te horen dat je lekker geslapen hebt en dat het met Annet wellicht wat beter gaat.
    Rust nog lekker uit dan kun je morgen fris aan de start van jullie droom beginnen!
    Lfs Tom & Francien

• 24 Januari 2016 - 13:35

Dory En Jac:

Blij te horen dat de rest van de reis goed is verlopen en jullie goed geslapen hebbben. Dat helpt atijd. Doe nog maar een dagje rustig aan en hopelijk gaat de pijn in arm wat minder worden, anders toch een foto laten maken in het ziekenhuis.
    Lfs. Dory en Jac

• 24 Januari 2016 - 13:46

Bart En Jan Achttienribbe:

gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen.
    Annette, hoe kwam je nou ten val? Enfin, nu niet meer interessant, maar laat er toch maar even naar kijken,
    Hier grauw weer; jullie zijn beter af!
    geniet maar lekker!
    Bart/Jan

• 24 Januari 2016 - 17:13

Peter En Mary:

Nogal een heftig begin, maar zo te lezen hebben jullie de knop weer goed omgezet en vanaf nu gewoon genieten. We hopen dat Annette weer snel 110 % is en jullie beiden veel plezier.

• 24 Januari 2016 - 20:35

Kim:

Hoi,

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. En wat fijn dat Annette zich al wat beter voelt. Geniet van de reis!

Liefs ons

• 24 Januari 2016 - 23:18

Jos Sandbergen:

Hallo Annette en Bram,

Wat een vervelende start Annette. om zo te beginnen aan jullie mooie reis . Jij hebt wel enorme pech. Ken je het liedje van: Hoofd, schouders, knie en teen? ( grapje hoor) ik hoop niet dat het jullie reis zal beïnvloeden maar je bent wel lelijk terecht gekomen. In ieder geval een goede nacht rust gehad en na dat jullie naar Visitors Centre geweest zijn ook nog 'n paar uurtjes rust gehouden.
    Het optreden van vorige week zaterdag en zondag in Geldrop hebben we zondags goed afgesloten. Zaterdag liep het niet zo lekker maar de zondag was van ouds. De sfeer was prima. 28 Februari hebben we ook een optreden in Geldrop.
    Met ons gaat het prima. André kan zijn geluk niet op. Fantastisch dat het allemaal weer goed is gekomen.
    Annette en Bram wij wensen jullie een mooie reis toe en Annette, ik hoop dat de pijn snel over gaat en je aan alles kan deelnemen.
    Lieve groet,
    André en Jos