In Port Augusta na Flinders Range NP. - Reisverslag uit Port Augusta West, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu In Port Augusta na Flinders Range NP. - Reisverslag uit Port Augusta West, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

In Port Augusta na Flinders Range NP.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

01 Februari 2016 | Australië, Port Augusta West

Jonge, jonge, wat heeft het veel voeten in aarde voordat je kan internetten. Laat staan aan foto s erbij zetten. Er is wel internet op de camping hier, maar die werkt niet. Na een uur in de Telstra (provider) shop, heb ik de eigen hotspot, met een gekocht sim kaartje en 30$ tegoed, eindelijk werkend. (Dit apparaatje heb ik van Thijs Bril mogen lenen).
De afgelopen dagen waren we in een Natuur Park in Flinders Range (Wilpena). We hadden daar noch internet, noch gsm bereik.
Maar het was prachtig. In Quorn zaterdag heb ik nog wat op de site kunnen zetten bij een erg aardige dame van de Tourist Office, maar ik heb daar geen mails kunnen lezen of sturen.
Zondagochtend hebben we een mooie korte wandeling kunnen maken in het NP. Van ongeveer 7KM. S middags zijn we 70KM verderop naar het mijnstadje Blinman gereden. Een mooie tocht. Daar houd de verharde weg op en wij mogen met onze camper niet op unsealed wegen. De temperatuur was gisteren redelijk (ong.34grC). Vandaag was. Het ong 40gr.C en dat is erg heet. Ik zit nu buiten in het donker (half tien) in mijn zwembroek te tikken.
Ik laat het hierbij. Ik hoop dat ik snel wat foto s kan plaatsen.

• 01 Februari 2016 - 12:25

Janine:

40 graden dat is wel heel erg warm!
    Wat raar om geen internet of bereik te hebben he Bram. Niks voor jou :-).
    Zijn we niet meer gewend haha! Geniet van de reis! Fijn om jullie te kunnen volgen!

• 01 Februari 2016 - 12:32

Ingrid:

Haha,wie had dat verwacht.....Bram back to basic!!!
    Dat is afkicken hè.....
    Geen internet betekent meer tijd voor de natuur en s'mam.
    Hier veel regen en 9 gr, grauw en grijs....
    Dus lekker genieten van het zonnetje
    Liefs xxx

• 01 Februari 2016 - 13:45

Jo:

Het lijkt wel Monte Gordo of Altura. Geen internet en lekkere temperatuur.
    Houden zo. Geniet van de natuur en de rust.

• 01 Februari 2016 - 14:04

Mieke En Geert :

Dag wereldreizigers.
    Hoe is t met jou, Annette ?
    Het ongemak van de val een beetje draaglijk?
    Jullie stellen het prima zo te lezen, alleen wat lastig met interne!
    Wel zo rustig!
    Geniet van de mooie natuur en van elkaar!
    Groeten van ons!

• 01 Februari 2016 - 14:05

Piet Loonen:

Anette en Bram,
    Wij zien toch dat het bijna gelukt is uit je isolement te komen.
    Echter als je om 21.30 uur nog in je zwembroek kunt zitten is daar in ieder geval niets mis mee, want hier zou je dan gedouched zijn, met al die regen.
    Maar dat je niet op onverharde wegen mag rijden, is misschien maar goeg ook, want op die manier zou je denken wij ook veel aan het ruimen in de camper zijn geweest, wat dan uiteraard wel het voordeel heeft dat je daarna zeker weet waar alles weer ligt.
    Wij wensen jullie een prettige en aangename voortzetting van jullie avontuur, en hopen uiteraard dat je wat goed weer deze kant op stuurt.
    Wij horen er weinig meer van maar hopen dat het met Anette weer goed gaat, dat ze in ieder geval weer zonder pijn is.
    Heel veel groeten, en blijf genieten.
    Hannie en Piet

• 01 Februari 2016 - 18:22

Arjaboisnard:

Hey Lieverds,
    Ik heb me laten vertellen dat we buren hebben....alleen zie ik ze nooit meer :(
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en alweer volop aan het genieten zijn.
    Hier maar koud en nat maar een wijntje bij de open haard maakt veel goed :)
    deze week begint carnaval...jawel het huis zit dan weer vol....maar we kunnen lekker veel lawaai maken nu het naast ons tijdelijk onbewoond is. :)
    de week daarna gaan we een lang weekend skiën in Winterbergen met iedereen, de vooruitzichten zijn dan weer wat hoopvoller. Pfff onwerkelijk dat jullie gewoon in de zon aan het genieten zijn....ik hoop op heel veel mooie en leuke verhalen....veel liefs voor beiden en tot horens....ondertussen houd ik hier wel een oogje in het zeil hoor.... dikke X

• 02 Februari 2016 - 13:00

Kim:

Oh lekkere temperaturen. En wat fijn om weer internet te hebben ;).
    Leuk om jullie reis zo mee te beleven. Neem de zon maar mee hier heen als jullie terug komen. :)

Geniet er van,

Liefs ons