Altura Portugal - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Altura Portugal - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Altura Portugal

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

17 December 2005 | Portugal, Altura

Het grote genieten is begonnen.
Zaterdagavond, we zitten bij de familie van ons apartement en ik krijg net koffie met cognac. De nacht die we gemist hebben van donderdag op vrijdag, omdat we zo vroeg, half zes, vlogen, is alweer ingehaald. Annette heeft al langs het strand gelopen, ik heb gerust. Morgen gaan we naar de zigeunermarkt. Iedereen vindt het verschrikkelijk dat onze vrienden Leny en Cor er niet bij zijn omdat Leny zoveel pijn heeft. Ik ga nu verder praten met de familie.

• 17 December 2005 - 20:39

Janine:

Wat heerlijk!!! Hier hebben we sneeuw en koude gure wind en glazen water voor de slanke lijn ;-)
    Veel plezier nog. Kus van J&J&W&I

• 17 December 2005 - 23:34

Cor:

hoi bram,
    als je verstandig bent neem je cognac met koffie.
    groetjes,
    cor

• 18 December 2005 - 03:19

Sandra:

Geniet lekker van alles,veel plezier vandaag op de zigeunermarkt,een dikke kus vanuit Bali,liefs Jeroen en San.

• 18 December 2005 - 10:42

F&M:

Vandaag Zondag mooie zonnige dag. Heeft een beetje gesneeuwd. Watertje achter obs huis bedekt met een dun laagje ijs. Bezoeken vandaag een kerstfair in Benninkbroek NH. Samen met H&N.s'avonds uit eten in Twisk in de voormalige villa van Wibi( pianist)
    Veel plezier daar en geniet ervan.

• 18 December 2005 - 12:14

Willy:

Bedankt voor het berichtje. Hoop dat het weer goed is, hier winterse buien.
    Leuk dat ik kan volgen hoe het daar gaat. Liefs, Willy

• 19 December 2005 - 07:30

Thomas:

hoi oma en opa fijn dat jullie er zijn.
    ik ben weer beter en heb vrijdag mijn oranje band bij judo gehaald.
    nog 1 week school en dan hebben we VAKANTIE !!!!!
    heb je al fossielen oma?
    Dikke kus thomas xxx

• 19 December 2005 - 10:47

Willy:

Hoop dat het weer daar goed is. Hier is het donker en somber weer, niet goed voor mij. Tot gauw, Willy