19 december - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu 19 december - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

19 december

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

19 December 2005 | Portugal, Altura

We zijn even niet bereikbaar met mijn GSM. Vandaag overgegaan van contract naar pre paid, moet nog even nagaan hoe ik in het buitenland kan opwaarderen. We zijn bereikbaar op tel.nr. van Turcongel in Altura Portugal, 00351281950560, appartement nummer 207, Derksema.

Vandaag heerlijk langs het strand gelopen naar Villa Real de St.Antonio, ong.10KM, bij de Lidl boodschappen gedaan en met de bus terug. Niet veel vogels gezien. Het weer was vandaag kil, bewolkt, ong. 16 gr.
Miep en Lisa (onze buurvrouwen uit Nuenen) zitten hier ook bij de familie beneden. Miep heeft een antibiotica kuur gekregen.

• 19 December 2005 - 21:26

Leny:

dag lieve mensen ook hier is het fris maar ja het is 19 december dus wat willen we.Hier is alles hetzelfde,maar er is iets fijns want Jan is vrijdag thuis gekomen,we belden voor zijn verjaardag en hij klonk heel goed. Geniet maar fijn,liefs van Cor en mij.

• 20 December 2005 - 11:35

F&M:

Weinig nieuws. Ma is bij dokter geweest. Volgens hem heeft ze een beknelde zenuw.Weinig aan te doen. Bij ons CV defect. Weinig lol aan. Hersteld @ 300 €.
    Hoezo dure December maand ?
    Bij ons bewolkt en ook grauw. Liefs

• 20 December 2005 - 11:56

Thomas:

halo oma.
    zouw je poszegels mee willen nemen met dieren er op kusjes Thomas