Tweede Kerstdag - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Tweede Kerstdag - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Tweede Kerstdag

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

26 December 2005 | Portugal, Altura

dank voor jullie reacties, met Annette gaat het door de medicijnen al heel wat beter.
De afgelopen dagen hebben we veel regen gehad en zijn we twee keer kletsnat geworden. Beide keren liepen we richting Monta Rota. Eergisteren zijn we niet verder gekomen dan een strandtent daar, gisteren Eerste Kerstdag zijn we naar Cacela Velha gelopen via de lagune en over de weg terug. O.a. wulpen en grutto's gezien. Mooie kerststal van steen bij het kerkje. Gisteravond gezellig gegeten bij 'klop op de deur' met Lisa en de familie van Miep.
O,ja, vrijdaag zijn we naar Ayamonte geweest met de bus en boot. Vandaag Tweede Kerstdag ben ik naar de Lidl gefietst met flinke tegenwind. Annette ging fossielen zoeken. Afwisselend bewolkt en zonnig met af en toe wat regen

• 26 December 2005 - 20:17

Janine:

Hallo Bram en Annette. Ik had onze kerstdagen al beschreven bij het berichtje van de flamingo's. Wessel is nu bij ons mam en pap. Morgenvroeg om 6.00 uur vertrekken wij naar Euro Disney. Wat jammer dat jullie zulk slecht weer hebben!! Het wordt hier komende dagen ook flink koud. Hoop dat jullie er toch van genieten en ach...lijkt het net alsof je toch een beetje in Nederland bent :-)
    Groetjes en liefs van ons

• 27 December 2005 - 02:15

Sandra:

Gelukkig gaat het al beter met Annette,dus weer lekker genieten,en al fossielen gevonden voor de jongens,die zitten natuurlijk te wachten tot oma terug komt met alles wat ze gevonden heeft,heerlijk toch. Wij hebben een fijne kerst gehad personeel verwend met kado's en natuurlijk naar het weeshuis voor de kerstviering het was heel leuk de kids hadden vanalles ingestudeerd,daarna zijn we met Charles en Jacqeline uit gaan eten bij Damai,in de berg,gisteren was alles weer gewoon want hier op Bali kennen ze maar een kerstdag,we hebben veel bezoek gehad van de mensen hier veel fruit gekregen en kaarten echt heel erg lief dan zie je hoeveel de mensen hechten aan jouw warmte super,nou lieverds geniet er van en te hopen dat het weer beter word,maar troost je wij hebben hier ook heel veel regen,dikke kus van ons Jeroen en San dikke knuf.

• 27 December 2005 - 07:27

Margot Hens:

vandaag ontving ik voor het eerst jullie dagboek verslag. Wat leuk. Nog van harte gefeliciteerd en nog vele goede jaren samen . en ook een voorspoedig 2006 Momenteel is het buitenmooi wit. Hebben twee kerstdineers achter de rug waar we niets voor hoevden te doen/ Ook wel eens heerlijk/ Alles weer goed met anette/ Bob en ik haqdden een brochitis maar dsnkzij Pin. weer gauw op de been. We wensen jullie nog fijne dagen en vinden zo.n dagb oek enig liefs margot en Bob

• 27 December 2005 - 11:37

Willy:

Ik heb een mailtje gehad van jullie maar kan het niet openen. Fijn dat het met Annette wat beter gaat. Willen jullie Liza vragen of ze mijn e-mail heeft ontvangen?
    Ik heb een gezellige kerst gehad samen met kerst.
    Liefs, Willy

• 27 December 2005 - 12:55

F&M:

Leuke 1e gehad met MA RIA en de kinderen.
    2e doorgebracht in alle rust.
    Vandaag sneeuwt het en aangezien de temparatuur rond het vriespunt ( - 2C) is blijft de sneeuw bij ons liggen. 3 @ 4 centimter. Volgens de wwerberichten houden we dit weer tot aan het weekeinde. Fijn om te horen dat het met A. weer wat beter gaat.Veel liefs vanuit een wit en wel gezellig NH.

• 27 December 2005 - 15:39

Ingrid:

Fijn dat het weer wat beter gaat met ons mam en jammer dat jullie regen hebben maar troost je het is hier ijskoud en sneeuw.
    2de kerstdag 3 zieke in huize noels(thomas,nico,ingrid) allemaal flinke buikgriep moesten ons pap helaas afbellen maar na 2 dagen bedrust was iedereen gelukkig weer beter.
    veel liefs,knuffels,kussen van alle noellies xxx