Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Granada

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

28 December 2005 | Spanje, Granada

Zijn vandaag 28 december naar Granada gereden. We hebben 3 dagen een huurauto. Onderweg mooie kalkformaties in de bergen bezocht: El Torca, geweldig. We zitten nu in een hostal midden in het centrum en hebben goed weer. We gaan nu een restaurant zoeken, Spanje heeft weer dezelfde tijd als Nederland. Morgen gaan we het Alhambra bezoeken en de Capilla Real. Foto´s zal ik er later bij zetten. Bedankt voor al jullie reacties.

• 28 December 2005 - 20:37

Willy:

P)rachtig Granada en in het bijzonder het Alhambra. Zo te horen gaat het met Annette weer wat beter. Hoop dat het weer nu goed is, hier erg koud en er ligt sneeuw.
    Met jullie huisje alles goed, hou het in de gaten.
    Liefs, Willy

• 29 December 2005 - 13:19

Janine:

Hi Bram en Annette. Fijn dat jullie zo genieten! Hier alles oke, wij zijn weer terug uit Euro Disney. Het was er mooi maar ijs- en ijskoud! Hebben wel plezier gehad en Isabel vond het leuk (op de kou na). Wessel had ook fijn gelogeerd bij oma Marijke en opa Jan. Nog een paar dagen en dan is het al 2006! Gek he? Vieren jullie de jaarwisseling in Spanje?
    Liefs, J&J&I&W

• 30 December 2005 - 15:04

F&M:

Al een aantal dagen een wit Nederland. Vanvond wordt er over het hele land zware ijzel verwacht. De ANWB en de NS waarschuwen iedereen die niet de weg op hoeft en niet persee met de trein hoeft, niet te gaan.
    Ma heeft gevraagd/geeist ! dat we niet de weg opgaan.
    We zullen ons er aan houden. Prettige jaarwisseling in Spanje??
    Liefs

• 31 December 2005 - 06:10

Sandra:

Fijne jaarwisseling,geniet van alles,kei fijn om te lezen dat jullie het zo lekker hebben. Hier bij ons is het wat minder,hele wilde zee en hoge golven,ons zwembad overspoelt met zeewater gisterenavond.Een gedeelte van ons gras leek wel strand,de pier heel wat schade,echt niet normaal nog nooit meegemaakt.We hopen dat het vanavond rustiger zal zijn want we hebben een feest in Kubutambahan. Lieverds veel plezier en een heel fijn en avontuurlijk 2006,tja dat gaat zeker lukken,dikke kus en veel liefs Jeroen en San.

• 31 December 2005 - 11:04

F&M:

Zonder vurpijlen toch al vuurwerk meegemaakt.
    Gisterochtend op visite bij Riet.
    Plotseling een geweldige rookkolom van de ben. buren. Wij direct op het achterbalkon waar we zagen dat de flat op 1 hoog in lichterlaaie stond.Binnen 5 minuten arriveerde de brandweer met 4 wagens. Wij onze jassen aan om te proberen om via het trappenhuis de flat uit te vluchten. No way. Geen doorkomen aan.Na een halve trap geen zicht pikzw.rook.Wij terug.Plotseling zagen we een ladderwagen voor het raam waarbij een brandweerman informeerde met hoeveel pers. we waren.We moesten in de flat blijven met alle deuren en ramen dicht.Pas na 2.5 uur was het weer mogelijk om via de uitgebrande flat en het trapportaal de flat te verlaten. Riet heeft gelukkig in de kleine flat alleen rookschade. Zo maak je wat mee op de valreep van het oude jaar.
    Fijne jaarwisseling