Laatste dag van het jaar - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Laatste dag van het jaar - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Laatste dag van het jaar

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

31 December 2005 | Portugal, Altura

Lieve mensen,
gisteravond de 30ste zijn we weer teruggekomen in Altura Portugal. De drie dagen Spanje Granada zijn niet geworden wat we ervan verwacht hadden. Na mijn eerdere bericht uit een inetrnet cafe in Granada zijn we door leuke orientaals aandoende straatjes naar een turks restaurant gelopen en hebben daar wat gegeten. Annette is die nacht erna verschrikkelijk beroerd geworden, zodat we niet geslapen hebben. Pas later in de ochtend van donderdag zijn we naar het Alhambra gelopen en daar bleek dat we er helemaal niet in konden komen. Ze hebben de toegang i.v.m. veiligheid gelimiteerd tot 2000 personen per halve dag en die middag was al vol, hoewel er nog lange rijen stonden. Annette is naar bed gegaan en ik heb geprobeerd of er in de voorverkoop voor vrijdagochtend nog kaarten te krijgen waren. Dat is ook niet gelukt. Ik heb dus de verkeerde tijd gekozen om naar Granada te gaan. Donderdagmiddag zijn we wel naar de Capilla Real geweest en die is erg mooi. En we hebben nog wat door de stad gelopen. Vrijdagochtend zijn we terug gaan rijden en hebben een binnendoorweg genomen en nog enige oude dorpen bezocht. Om half zes portugese tijd waren we weer terug in ons apartement. Annette is nog steeds beroerd en is weer naar bed gegaan.

Bedankt voor jullie reacties, ik wens jullie allen een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2006.

• 31 December 2005 - 13:56

Margot En Bob:

Hallo jullie beiden . Hoe gaat het Annette? Sluit 2005 goed af en maak a.b.t een goede start in 2006. Wat jammer dat je zo beroerd bent,we hopen dat er niets ernstig aan de hand is.en hopen op betere berichten.Ik heb je dagboek gecopieerd Bob leest nog eens alles op ,wat er met jou aan de hand is. Kop op beterschap en ook mooier weer. We wensensen jullie een goede en gezonde toekomst .Veel liefs Margot ,Bob

• 31 December 2005 - 16:39

Rien:

Beste Bram en Annette,
    Annette beterschap gewenst.Ik wens jullie een goed en gezond 2006 toe. Jammer van Granada, maar dat komt nog wel weer eens op het programma denk ik. Veel liefs Rien.

• 31 December 2005 - 18:07

Willy:

Ik wens jullie een heel gelukkig Nieuwjaar. Het is nu oudejaarsavond en Kai komt straks , gezellig.
    Vannacht vuurwerk bij Arja en n atuurlijk champagne.
    Annete, ik hoop dat het nu wat beter gaat, wat heb je een pech.
    Liefs, Willy

• 01 Januari 2006 - 07:01

Janine:

Hoi Bram en Annette. Het allerbeste voor 2006 gewenst! Annette we hopen dat je snel weer beter bent, wat een pech zeg! Bram heb je toch nog een leuke avond gehad gisteren?
    Wij zijn naar mijn ouders geweest, was heel gezellig. Er werd flink geknald in de straat (iets te flink naar mijn zin). Vandaag even naar Ingrid en Nico en morgen weer aan het werk :-( Ja, 2006 is begonnen!
    Groetjes van ons

• 01 Januari 2006 - 10:55

F&M:

Annette heeft wel pech maar haar gezondheid gehad in 2005.We wensen jullie een goede start in 2006 veel geluk en vooral een goede gezondheid in het bijzonder voor Annette.Oudjaar gepast uitgeluid tot 24.00 samen met onze vrienden en daarna even de straat op en Silvia onze buurvrouw gefeliciteerd die op 31/12 jarig was. Alles verder ok
    Vee liefs
    P.s. alle sneeuw en vorst is inmiddels verdwenen.temp + 6 C helaas met een beetje motregen

• 01 Januari 2006 - 17:51

Ingrid En Boys:

we hebben jullie net aan de telefoon gehad en het was fijn even te horen dat het gelukkig weer wat beter met je gaat mam.
    hopelijk brengt het nieuwe jaar wat beter weer en gezondheid.
    Namens ons allemaal heel veel groetjes en dikke kussen.
    luvjoe ingrid en boys xxx

• 01 Januari 2006 - 20:09

Jacques:

Beste Bram & Annette,
    Allereerst een gezond en zorgeloos 2006 toegewenst. Geniet samen met volle teugen van de vrije tijd. Annette veel beterschap! Wij hebben voor het eerst sinds jaren weer oud en nieuw in Holland gevierd. Gezellig samen met Joost & Miriam in de Lindenlaan. Morgen nog een dagje werken en dan op naar Jakarta voor een Indonesische bruiloft van neef Rickert-Jan en Dewi.
    Genieten jullie samen nog even daar in Portugal van een lekker klimaat. Tot ziens in Nuenen. We volgen jullie via de site.
    Margo & Jacques

• 02 Januari 2006 - 02:49

Sandra:

Nogmaals de beste wensen van ons. voel je je al wat beter Annette,balen zeg echt wel pech hebben. Wij hebben een kei leuk nieuwjaars feest gehad,geniet van alles en zeker van elkaar,dikke kus en veel liefs Jeroen en San.

• 02 Januari 2006 - 07:04

Elise:

Hoi Annette en Bram, voor jullie ook een heel gelukkig en zeker ook gezond 2006!

• 02 Januari 2006 - 12:35

WIlly ARJA:

lieve allebei,
    ben even bij willy natuurlijk een goed 2006 gewenst. we hebben een geweldige tijd in parijs gehad duizenden lichtjes sierden de stad. daarna oud op nieuw hier in de wijk gevierd, de meeste troep lag natuurlijk voor ons huis. vertrek zo naar domburg voor een paar dagen francois werkt weer morgen. het allerbeste voor beiden en geniet van jullie pizzzz-trip daar. liefs van ons allen en annette pas op met het instappen van boten oke. doeiiiiiarja

• 02 Januari 2006 - 12:37

Margriet:

Gelukkig Nieuwjaar!! Dat het jaar 2006 jullie veel goeds mag brengen. Om te beginnen een heel goede gezondheid en meestal komt de rest dan vanzelf wel. Ik heb op de eerste dag van het jaar eens uitgebreid jullie site bekeken. Harstikke leuk. Ik geniet zo een klein beetje met jullie mee en het motiveert om ook maar weer eens een reisje te plannen. We kunnen maar beter altijd wat in het vooruitzicht hebben, nietwaar. Heel veel groeten, en blijf genieten, Margriet

• 02 Januari 2006 - 18:34

Leny En Cor:

ook van onze kant voor jullie een goed 2006.Zorg dat in ieder geval de gezondheid overeind blijft dus:niet meer in obscure restaurantjes eten!!!Nog veel plezier met mooi weer.