Het paradijs - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Het paradijs - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Het paradijs

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

11 Maart 2006 | Indonesië, Batavia

We zijn in het paradijs aangeland. Jeroen en Sandra hebben ons geweldig ontvangen.
De reis was lang en we hebben in Londen en Signapore moeten rennen om het vliegtuig te halen, maar de beloning is geweldig!
Joost en Isabel hebben ons donderdag 9 maart om half een naar de trein gebracht en 10 maart plaatselijke tijd 23.15u. waren we in het hotel in Denpasar. (16.15u nederlandse tijd). San en Jeroen hebben ons vanochtend bij het hotel afgehaald en nu hebben we al uitgepakt, ge-jet-skied en ligt Annette in de jacussi. Het personeel ontving ons met bloemen. Geweldig!!

• 11 Maart 2006 - 09:11

F&M:

Hi lieve broer en schone zus.
    Gelukkig veilig in het paradijs geariveerd.Het begin is alvast goed!
    Geniet ervan.
    Ook veel liefs daar aan iedereen.
    Bij ons Zaterdagmorgen, weer een laagje sneeuw.Gelukkig niet veel. We gaan vandaag naar de Cuyp.
    Nogmaals, blij dat jullie daar weer veilig zijn.
    Veel liefs van F:M
    NB Ik zal Ma bellen!(leuke foto's)

• 11 Maart 2006 - 10:51

J&J&I&W:

Hoi allemaal,

Wat heerlijk dat jullie er zijn ! Paradijs is het zeker dat laten de foto's wel zien,. Lig in een deuk om die op de jetski, jullie in zwemvest en Jeroen zonder heerlijk typerend ;-)
    Lekker genieten van elkaar de komende dagen! Hier guur, sneeuw, bende ellende! Wel goed nieuws; donderdag begint de verbouwing. Dat zal de tijd doen vliegen en kunnen we jullie niet zo missen! Annette, Isabel kijkt iedere dag naar de foto en zegt dan ; "Opa Bram en Oma Annette en ze zijn eendjes aan het kijken"!
    Heel veel liefs van ons

• 11 Maart 2006 - 10:54

Frans En Toos:

Erg fijn te horen dat jullie goed zijn aan gekomen, we hopen dat jullie een fijne en leuke tijd tegemoet gaan. We wensen Jeroen alvast een fijne verjaardag samen met z`n moeder toe.Veel liefs van Frans en Toos

• 11 Maart 2006 - 12:43

Willy:

Fijn dat de reis goed gegaan is en zo te zien op de foto\'s genieten jullie daar. Hier is het somber weer, donker en nat. Hoop dat binnenkort hier ook de zon gaat schijnen, mischien gaat het dan met nij ook weer wat beter.
    Jullie huis wordt goed in de gaten gehouden, Francois parkeert zijn auto op de oprit.
    Veel liefs en een kus van Willy

• 12 Maart 2006 - 14:48

Hans & Marijke:

Gisteren terug uit Frankrijk. Veel snweeuw onderweg en tijdens de skiweek. Wisten niet dat jullie al vertrokken zouden zijn. Maar op deze manier kunnen we goed op de hoogte blijven. We wensen jullie een hele fijne tijd en zullen jullie uiteraard volgen. Ook zullen we de weetjes over Nuenen en omstreken aan jullie melden. Zoals de PvdA die nu 4 zetels hebben. Dat hadden we toch niet kunnen dromen vroeger.
    Veel liefs van Marijke en Hans.

• 13 Maart 2006 - 08:08

Margot Bob:

Jullie eerste bericht ontvangen. Leuk. Het ziet er allemaal fantastisch uit. Nog heel veel plezier en genieten maar.

• 13 Maart 2006 - 13:16

Liza Jazenko:

Lieve Annette en Bram, Fijn dat de reis goed is verlopene ondanks het moeten haasten, maar zo te zien is de beloning des te beter. Jonge, jonge wat een leven, schitterend. Zie het al helemaal voor me herinneringen komen weer boven . Weet waar jullie ongeveer zitten en de zee bekend van het snorkelen. Al dolfijnen gezien? Die kunnen jullie nu natuurlijk allemaal op eigen gelegenheid gaan bekijken. Lijkt me fantastisch. De groetjes ook aan Jeroen en Sandra . Annette heerlijk om zo door je kinderen begroet te worden.De zon schijnt ook bij ons gelukkig. Ik ben druk met herinrichten. Praktijkruimte is klaar nu het kantoor alleen de boeken nog op hun plaats en de twee bureaus en een kast de deur uit, liefhebbers?Blijf samen genieten en uitrusten, liefs

Liza

• 14 Maart 2006 - 22:09

Jacques & Margo:

Hoi Bram & Annette, Helaas afgelopen donderdag gemist om vis-a-vis afscheid te nemen. We zullen jullie weer nauwkeurig volgen via deze website. We verwachten veel berichten en veel foto's gedurende die lange reis! Hebben het aantal foto's verhoogd naar 300 stuks, dus doe jullie best, we willen alles van jullie spectaculaire reis en detail volgen. Geniet er met volle teugen van. Zo te zien is de eerste stop in Bali al geweldig.
    Groetjes,
    Jacques & Margo