Na het feest - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Na het feest - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Na het feest

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

16 Maart 2006 | Indonesië, Batavia

Er is heel wat gebeurd sinds maandag, het laatste bericht. Dinsdag zijn we met P & M gaan snorkelen bij Menjangan. Om 9 uur zijn we bij J & S opgehaald door de chauffeur van Adirama, het hotel van P & M. Het was die dag volle maan en dan hebben de balinezen ceremonies. Alle kinderen zijn dan ook traditioneel aangekleed. Prachtig om te zien. Eerst bij een apentempel gekeken en toen met de boot naarhet eiland. Wat je daar onder water ziet is ongelofelijk. Ik heb dat niet kunnen fotograferen, maar Peter heeft uitgebreid onder water gefilmd. Absoluut onbeschrijfelijk, zo mooi. Je zwemt in een supergroot tropisch aquarium met honderden soorten vis e.d. Daarna hebben we nog drie tempels op het eiland bezocht. Omdat het in de verte begon te onweren, zijn we niet meer gaan snorkelen. Om zes uur hebben we geskyped met Ingrid, Thomas en Mathijs, vanwege Ingrid,s verjaardag. 's avonds was het met mij minder, want de achterkant van mijn benen is behoorlijk verbrand. De ochtend van Jeroen zijn verjaardag begon dan ook voor mij niet zo goed, maar later ging het beter. Jeroen zijn feest begon om 7 uur en het was fantastisch. Meer dan 150 man, twee gebraden varkens, indonesisch eten, en een grote barbecue van een australische slager. En natuurlijk volop drank en muziek (een life band en een disco). Onbeschrijfelijk gezellig en fantastisch. Nu is het de middag na het feest en alles is al weer opgeruimd.

• 16 Maart 2006 - 07:26

Ingrid En Boys:

ohh bram wat erg voor je,dat je zo erg verbrand bent en er zoveel last van hebt.
    maar geweldig dat feest zal ook wel heel gezellig zijn geweest.
    Het was kei leuk om jullie gesproken te hebben via skype en de webcam,leuk om jullie zo zomers te zien terwijl het hier vriest dat het kraakt.
    ook fantastisch dat je er iedere keer zoveel foto's bijplaatst zijn we er toch een beetje bij.
    Het huis voor de zomer ziet er ook geweldig uit,nu ze het huis hebben gezien en jeroen via skype ze het een en ander belooft heeft zijn de kids helemaal niet meer te stoppen.
    dikke kus aan allemaal van ingrid en haar boy's xxx

• 16 Maart 2006 - 20:07

Margot En Bon:

Hallo toch je enail en fotos van het feest ontvangen .Hartelijk dank. Margot

• 19 Maart 2006 - 15:57

Hans&Marijke:

Hallo Anettte en Bram. Hoorden gisteren van Jacques wat meer over de overexposure van Bram, tamelijk heftige ervaring dus maar goed gelukkig al met al toch goed afgelopen. Zo leer je je grenzen weer kennen zullen we maar zeggen. Hier gaat alles zo weer z'n gangetje Gisteren naar de feestelijke bijeenkomst van de overwinning PvdA Nuenen geweest.Heel veel nieuwe en jonge mensen erbij leuk om te zienaar zitten nog steeds in shock . Kunnen het nog steeds niet vatten: Grootste partij van Nuenen Hele bestuur verhuist ook naar de gemeenteraad Moet dus plotseling ook daarin voorzien. Collegeonderhandelingen onder leiding van Andries Mulder, de Wouter Bos van Nuenen, kunnen ze nog veel voordeel van hebben. Streeft af op een college van voornamelijk de landelijke partijen dus met VVD en CDA + de Combinatie. W70 dus voor het eerst sinds mensenheugenis buiten het centrum van de macht. Cor, de onderkoning van Nuenen, die inmiddels strakke contacten met Marijke heeft baalt als een stekker natuurlijk. Straks volledig afgesloten van de Nuenese bestuurstafel. Nuenen gaat dus echt een nieuw hoofdstuk van politieke cultuur in. Dus eindelijk weg van al het handjeklap Komt het er toch nog eens van.....

• 21 Maart 2006 - 06:49

Elise:

Hallo Annette en Bram, fijn dat jullie het zo naar het zin hebben! Even een korte, fijne mededeling ook: je hebt 80% van de bonus (de afdeling). Dus da's mooi. Groeten en heel veel plezier!