Lombok - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Lombok - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Lombok

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

22 Maart 2006 | Indonesië, Batavia

Een tijdje geen bericht omdat we op Lombok zaten. Vrijdag 17 maart er heengevlogen. Een mooi luxe hotel, maar de sfeer op Lombok hebben we als minder ervaren dan die op Bali. We hebben een dag rondgereden en een dag gesnorkeld op de Gilli eilanden.
Het regende die dag later heel erg en de zee werd ruw, want het was een uur varen er naar toe. We hebben in de regen geweldig leuk geluncht. Dinsdag 21 maart zijn we weer teruggekomen op Bali en naar Ubud gereden, waar we vandaag het Blancomuseum bezocht hebben.
Ik ben weer helemaal hersteld van mijn zonnebrand.

• 22 Maart 2006 - 13:05

Willy:

zo te horen maken jullie heel wat mee en zien jullie veel. Geen foto;s van Lombok, hoe zit dat? Gisteren zijn Robert en Xenia getrouwd. Een korte maar gezellige bijeenkomst en ze zagen er prachtig uit.Heel wat traantjes gelaten.Zaterdag is het feest bij hen thuis en komen er zo\'n 50 mensen. Annette, ik hoop dat het goed gaat met jouw rug en been, zou wel fijn zijn.
    Veel liefs, willy

• 22 Maart 2006 - 13:49

Ingrid En De Boys:

fijn dat jullie weer op bali zijn,jammer van dat slechte weer op lombok.
    mam bedankt voor je mailtje,mathijs was super blij dat hij zijn B diploma nu heeft, kan hij lekker met je gaan snorkelen en bij bram acherop de jetski,alhoewel hij ook graag zelf wil sturen,met jouw achterop BRAM, denk niet dat het gewicht dan goed verdeeld is haha.
    hier is het weer wat beter af en toe zon en al een beetje voorjaar,heb de paasspulletjes dan ook al overal staan.
    veel plezier nog in ubud en ook het week-end in het zuiden met j&s&S.
    DIKKE KUS,VEEL LIEFS VAN ALLE NOELLIES XXX

• 22 Maart 2006 - 14:22

Janine:

Jammer dat er geen foto's zijn! Fijn dat je weer helemaal beter bent Bram. Komen er snel foto's van jullie al fietsend door de omgeving van Ubud? ik verheug me er nu al op!
    Dikke kus J&J&I&W

• 24 Maart 2006 - 10:47

Rien:

Leuke verhalen en mooie foto's. Jullie hebben een pracht tijd! Voor ons begint de week met de vriendenclub. Als Mattie terug is gaan we. Ik weet dat ik dit keer wel erg veel dagen vooruitloop maar feliciteer Annette nu toch met haar verjaardag. Geniet van die dag Annette! Wij zullen allen het glas op je heffen en alles wat maar goed is je toewensen.
    Veel liefs en veel zoenen van ons allen.