Alice Springs, 13 juni - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Alice Springs, 13 juni - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Alice Springs, 13 juni

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

13 Juni 2006 | Australië, Alice Springs

Vandaag zijn Marlene en Isabel jarig. Van hieruit proficiat!
We zijn veilig in Alice Springs aangekomen na een vlucht van twee en een half uur. We hebben een kamer in Toddy's Backpackers en gaan morgen een tocht van drie en een halve dag naar Uluru en Kings Canyon maken. We hopen dat we niet in de open lucht hoeven te slapen, want het is hier fris: 's nachts min 3, overdag 14 gr. Wel zon.
We zitten nu weer in een andere tijdzone en het verschil met Nederland is 7 1/2 uur en met Bali 1 1/2 uur.
De 18e vliegen we naar Darwin.

• 13 Juni 2006 - 12:15

F&m:

BLIJ DAT DE VLUCHT GOED IS VERLOPEN.
    SUCCES IN ULURU ( LAAT JE NIET IN DE LURU LEGGEN!)
    BEDANKT VOOR JE BELLETJE MET M. HAAR VERJAARDAG.WE DENKEN AAN JULLIE VEEL LIEFS

• 15 Juni 2006 - 10:54

J&J&I&W:

Ben erg benieuwd hoe de tocht zal zijn! Hoop dat het niet vriest ;-)
    Leuk om jullie gesproken te hebben afgelopen dinsdag. Net of jullie heel dichtbij waren! Het weer is hier ineens flink omgeslagen, afgekoeld tot een graad of 20 en bewolkt. Frisjes dus. Alles goed, het einde van de verbouwing komt in zicht!

• 15 Juni 2006 - 20:06

J & M:

Hoi luitjes,
    Geweldig jullie trip nog steeds. Hebben zojuist even een inhaalslag moeten doen, want we zijn net terug van 2 weken relaxen in ons appartement in Marbella. Nog proficiat met Tijs en Marlene.
    Groetjes en een fijne reis verder.
    Jacques & Margo