Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

18 Juni 2008 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Even een kort berichtje. Het is nu woensdagochtend en we hebben vanacht net buiten Grand Canyon National Park gestaan. Gisteren zijn we hiet aangekomen en het is een toeristisch gekkenhuis. wat een verschil met 25 jaar geleden toen ik hier met Dorothe was. Maar de canyon blijft natuurlijk prachtig en voor Annette is het ook een geweldige ervaring. Alles gaat voorspoedig met ons. Na Las Vegas hebben we aan Route 66 op een camping in Ashfork gestaan. Oude glorie daar. De show van Cirque du Soleil in Las Vegas was onvergetelijk.

Ik zit nu even wireless te internetten in een cafe. Vanochtend vroeg hebben we de Imax film over Grand Canyon hier even verderop gezien.
Straks gaan we naar Dessert View in het park, kijken of we daar kunnen kamperen. (primitief, first come, first served). Daarna gaan we naar Antelope Canyon of Waterholes Canyon, waarschijnlijk ook erg toeristisch geworden, maar moeten we gezien hebben. Ik weet niet wanneer ik weer kan internetten en ook mijn GSM provider werkt hier niet. Foto's komen dus ook later. Groeten.

• 18 Juni 2008 - 18:13

J&J&I&W:

Wat fijn om te lezen dat jullie genieten. Lijkt me prachtig de GC, zou ik een reden vinden om naar Amerika af te reizen, dat en NY om oeverloos te shoppen :-)
    Hier alles goed. Lekker weer op het moment. Isabel vind het leuk om jullie via de site te volgen. We hebben afgelopen weekend haar verjaardag gevierd en dat was erg leuk! Ze heeft vrijdag op haar verjaardag op school meteen verteld dat jullie gebeld hadden helemaal vanuit Amerika! Tjsa, dat kan natuurlijk niet iedereen zeggen!
    Liefs van ons

• 18 Juni 2008 - 18:33

F&M:

Prettig te horen dat het met jullie ok gaat.
    Inmiddels al via skype met jullie gesproken. Was even schrikken zaterdag. alles ok nu. M geinformeerd n gezegd dat het mt jullie prima gaat.

Liefs

• 19 Juni 2008 - 15:00

Kim En Tijs:

hee!

Wat fijn dat jullie het geweldig vinden!!! Jullie genieten vol op...zo te lezen.
    Hier gaat ook alles goed, jullie tuintje staat er mooi bij. Verder geen bijzonderheden!
    Geniet er van en veel plezier!!

dikke kus Tijs en Kim

• 20 Juni 2008 - 00:01

Sandra:

Dat zal niet meevallen zonder internet met name voor jou Bram, want zoals ik je in Bali zag waren het toch wel hele dagen achter dat ding, hahaha, dus sterkte.
    Geniet van alles dikke kus Jeroen en San.