In Navajo land - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu In Navajo land - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

In Navajo land

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

19 Juni 2008 | Verenigde Staten, Tuba City

We staan nu op een RV park bij Tuba City. In de lobby van de Quality Inn waar we op het park staan, kan ik internetten. We zijn hier vanmiddag vanuit Desert View bij de Grand Canyon aangekomen, nadat we Antelope Canyon bezocht hebben. Gisteren hebben we ons in het park verplaatst. Verschillende uitzichtpunten hebben we bezocht en het museum en de uitkijktoren. Daarna zijn we naar de zonsondergang over de canyon gaan kijken. Vandaag dus naar Page gereden en de werkelijk fantastische Antelope Canyon doorgelopen.
In het bericht van gisteren was ik helemaal ons bezoek aan de Hoover dam vergeten. Een fantastische prestatie, zeker voor ~1930.

• 20 Juni 2008 - 10:44

J&J&I&W:

Ongelofelijk wat een natuurschoon! Ja het is een mooie wereld waar we wonen! Tophoed Annette, staat je goed! Kan er nu dus nog water in de Antelope Canyon staan? Eng detail van die toeristen.
    Groeten uit een zonnig Eindhoven in de ban van Oranje!

• 20 Juni 2008 - 11:20

F&M:

Hi lieve broer en schone zus.
    Wat een natuurschoon. Is het s'nachts een beetje uit te houden in de camper of gaat dan de airco aan? Werkt die trouwens op externe spanning of kan je hem ook op eigen stroom laten draaien?
    Met Ma en ons alles ok. Hoorapparaten zijn besteld a raison van € 1650,00 per stuk die overigens pas betaald hoeven te worden als Ma 100% tevreden is. Instructie afspraak op Donderdag 26 Juni as.
    Liefs vanuit een deels bewolkt maar Oranje gekleurd Nederland.
    ( PS Pijn op borst wordt syndroom van Tietze genoemd = pijnlijk maar niet ernstig)

• 22 Juni 2008 - 04:26

Margot Bob: