Relaxed vertrek op donderdagavond 21 januari. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Relaxed vertrek op donderdagavond 21 januari. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Relaxed vertrek op donderdagavond 21 januari.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

21 Januari 2016 | Nederland, Nuenen

Vanwege de problemen op het spoor zijn we de avond voor het vertrek naar Australië in hotel Ibis op Schiphol gaan slapen.
Liza heeft ons naar het station gebracht. Daar hebben we de trein van half zes via Rotterdam naar Schiphol genomen. Met een hotel shuttle naar het hotel en om half negen konden we inchecken.
Dat geeft toch wat rust. Op de roltrap van Schiphol scheurde een van onze tassen open. Maar dat kan ik zo repareren, want Annette heeft een rol tape van het hotel gekregen.
Morgenochtend relaxed met de shuttle naar Schiphol. Nu nog een glaasje wijn, want de fles was nog niet leeg en Annette heeft hem meegesjouwd.

• 21 Januari 2016 - 21:37

Jacques:

Klinkt goed. Geniet nog even van een voorlopige laatste Hollandse nacht. Fijne vlucht morgen! Straks ook een glaasje op jullie gezondheid en een spannende vakantie Down Under.

• 21 Januari 2016 - 22:04

Noellies:

Goed gedaan, geeft meer rust.....
    Koffers overvol haha, zie het al voor me......roltrap vol met die spannende lingerie van ons mam!!!
    Voor nu, Proost op jullie veilige vlucht morgen en een geweldige tijd samen.
    Veel liefs en een dikke kus van alle Noellies xxx

• 21 Januari 2016 - 22:11

Jo:

Vanuit een nat Monte Gordo een goede reis morgen.
    We hebben net bij Tapas een extra glaasje gedronken op een goede reis voor jullie.

• 21 Januari 2016 - 22:25

Hannie Slings:

Eindelijk was het zover om aan jullie grote en verre reis te beginnen.Wensen jullie een hele goede vlucht en een geweldig mooie vakantie. Heel leuk om jullie reisverslag te lezen.
    Geniet van alles wat nog gaat komen.
    Groetjes, Piet en Hannie

• 21 Januari 2016 - 22:32

Tom & Francien:

Goed te horen dat jullie gekozen hebben voor een overnachting bij Schiphol!
    Een goede nachtrust vroeg op en en een goede veilige vlucht naar het andere werelddeel!
    Heel veel lfs en groeten Tom & Francien

• 22 Januari 2016 - 05:48

Jeroen En Rose:

Hey vakantiegangers! Goede reis vandaag en zie jullie snel in het paradijselijke Bali!
    Geniet van alles.
    Liefs van ons, Jeroen & Rose

• 22 Januari 2016 - 08:35

Angelica:

Ik ga jullie volgen. Leuk!

• 22 Januari 2016 - 08:36

Angelica:

Ik ga jullie volgen. Leuk!

• 22 Januari 2016 - 10:20

Mattie En Rien:

Goede vlucht en veel plezier.!

• 22 Januari 2016 - 12:32

Joost En Miriam:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Inmiddels zijn jullie waarschijnlijk aangekomen. Ga er lekker van genieten, stelletje vakantiegangers! Doe de groeten aan ons nichtje Charlot, dochter van mijn zus Renee.

• 22 Januari 2016 - 17:47

Cor En Leny:

Fijn om zo relaxed weg te gaan, al die problemen met de trein geeft een boel onrust. Wij waren om 9 uur deze morgen in Faro, toen we alles weer een plekje hadden gegeven toch een paar uur naar bed. Bewolkt maar goeie temp.
    Heel veel lieve groeten en genieten maar! C.en L.

• 23 Januari 2016 - 20:44

Petra Kennis:

Heel veel plezier! Geniet ze!!!