Update 20 december - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Update 20 december - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Update 20 december

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

20 December 2005 | Portugal, Altura

vandaag een rustdag, Annette is naar het strand. Ik heb net foto's geplaatst van de afgelopen dagen: de zigeunermarkt van afgelopen zondag, heel erg druk; en van het strand en de grensrivier met Spanje de Guardiana.
Jan Klomp gisteren gefeliciteerd die gelukkig weer uit het ziekenhuis was en inderdaad heel goed klonk. Net een kaart van Mattie ontvangen. Ik weet zo hun mailadres niet, maak hun a.u.b. attent op onze weblog. Peter Jorritsma mailde dat ze begin maart ook naar Bali gaan, fantastisch.
Familie van Miep is hier gisteravond aangekomen. Annette's GSM# is 0031640972490 voor oa.SMS berichten.

• 20 December 2005 - 16:05

Peter:

Hoi, Bram en Annette.Leuk om jullie avonturen zo te volgen. Wij hebben vorig jaar Nyepi meegemaakt, het balinese nieuwjaar. De dag ervoor is het Ogo-ogo feest, de optocht van de monsterpoppen met veel lawaai daarbij. De poppen moeten de boze geesten wegjagen.Op Nuepi is heel Bali stil, de toeristen moeten in de hotels blijven en er mag geen verlichting branden. De reden is dat de boze geesten die in de lucht zweven Bali niet meer kunnen terugvinden. Grappig ,he.
    Fijne kerst en een goed begin. Groeten. Peter en mary.

• 20 December 2005 - 16:25

Cor:

dag jongelui,ikheb de indruk dat het niet zulk geweldig weer is.Hier trouwens ook niet.
    Ik zal M+R jullie weblogadres mailen.
    Nog veel plezier en groeten van Leny en cor.

• 20 December 2005 - 19:42

Janine:

Hi lieve B&A,

In Eindhoven alles oke! Isabel snoept als we niet kijken alle kerstkransjes uit de boom en Wessel lacht bij alles wat hij haar ziet doen! Nog 1 dagje werken voor mij en een paar voor Joost en dan hebben we een week vakantie! Volgende week zijn we een paar dagen naar EuroDisney met Isabel. Bram bijna jarig! Gaan jullie iets leuks doen om de overgang van 5 naar 6 te vieren ;-)
    De foto's zijn leuk, wat een prachtige van die boot op het strand!
    Dikke kus van J&J&I&W

• 21 December 2005 - 07:09

Sandra:

Hoi lieverds,kei leuke foto's super hoor om jullie zo te kunnen volgen.
    Bram via deze weg een hele fijne verjaardag proficiat,heb ook een sms gestuurd naar het nummer wat je hebt opgegeven.Geniet lekker van alles daar jullie. wij hebben eindelijk weer eens een zonnige dag,gisteren was het nog maar een graad of 23 nou dat is dan echt wel koud,we hebben echt heel veel regen,maar ja we zullen maar zeggen de donkere dagen voor kerst.
    Lieverds tot snel weer dikke kus vanuit het paradijs liefs Jeroen en San.

• 21 December 2005 - 08:06

Ingrid:

hieper de piep er is er een jarig en dat is bram.
    van harte gefeliciteerd vanuit dit koude natte nederlandje.
    maak er een gezellige dag van en neem een neut op je verjaardag PROOST!!!!!
    liefs dikke kussen ingrid.
    (ook voor s'mam hoor!!!)

• 21 December 2005 - 14:25

F&M:

Bram we hebben al geSMSed maar ook via je WEBpage van Harte Gefeliciteerd. Maar er samen met Annette een leuke dag van. Je foto's komen goed door. Het ziet er daar niet zo echt warm uit maar dat is het bij ons ook niet. Gemidd. temp 7/8 C. Weinig of geen wind bewolkt.
    Nogmaals fijne dag.

• 21 December 2005 - 14:41

Willy:

Bram, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Maak er een gezellige dag van.
    Groetjes, ook aan Annette, Liza en Miep. Wiully

• 21 December 2005 - 15:18

Mathijs:

hoi opa bram ge feelliesieteert met je verjaardag diku kus mathijs
    heb je al schelpen voor mij?

• 21 December 2005 - 15:21

Thomas:

hooi opa bram
    gefelisiteert met je verjaardag liefs Thomas doe oma ook een dike kus er bij