Het nieuwe jaar is begonnen. - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Het nieuwe jaar is begonnen. - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Het nieuwe jaar is begonnen.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

02 Januari 2006 | Portugal, Altura

Nu ben ik echt met pensioen!
Nogmaals iedereen een gezond en gelukkig 2006.
Annette is weer wat beter en het prachtige zonnige weer hier helpt daar ook bij.
Oudejaarsavond is Annette om half elf opgestaan.
De familie van het apartement had er weer een feest van gemaakt met hapjes en champagne. Met een aantal van de ons bekende nederlanders en een fins paar hebben we een paar uur gezellig samengezeten. Gisteren 1 januari hebben we niets ondernomen. Ik ben alleen een tijd bezig geweest om het aantal te plaatsen foto's op deze site uit te breiden. Het zal nog wel enige dagen duren.
We hebben net de familie van onze Nuenense buurvrouw Miep uitgezwaaid. Annette is nu naar Miep en Lisa toe voor een drankje, dat ik zo ook ga halen.
Elise en Margriet, willen jullie Maartje, Rob en Hans en de andere (ex-)collega's ook mijn beste wensen voor 2006 overbrengen.

• 02 Januari 2006 - 17:48

F&M:

Hi B&A Jullie inmiddels gesproken via de tel.
    Vandaag zijn we samen bij Ma geweest om haar persoonlijk een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ze was goed te spreken en als het meezit gaat ze proberen vanavond zelf te zwemmen! Het houdt niet op!
    Nog een kleine anacdote. Toen Ma haar GSM aanzette ging die onmiddellijk over. De beste wensen via SMS van .....Frida. Ik heb toen geantwoord en binnen 20 sec. had Ma weer bericht van Frida dat ze trots was op haar 84 jarige Oma !! die zelfs kon SMS,en. Zo zie je de wonderen zijn de wereld niet uit.Veel liefs en vermaak je een beetje als pensionada.

• 03 Januari 2006 - 02:10

Sandra:

Fijn dat Annette zich weer beter voelt,gelukkig maar.Ik hoop voor jullie dat het weer goed blijft,nog maar een week of 9 en dan zijn jullie lekker bij ons op Bali,super. Lieverds geniet van alles,dikke kus en knufs Jeroen en San.

• 03 Januari 2006 - 14:59

Rob Hauser:

Hi,
    Ook jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Hopelijk is de gezondheid weer op het gewenste peil.Vannochtend heb ik mijn laatste nieuwsjaar ontbijt van CV genuttigd. Veel plannen voor het nieuwe jaar!!
    Nog heel veel plezier, en geniet ervan.
    Rob

• 03 Januari 2006 - 20:18

Janine:

Hi B&A, fijn dat je weer beter bent Annette! Goh Bram nu officieel met pensioen, voel je je anders??? Hier alles goed! Het "gewone"leven is weer begonnen. Joost en ik aan het werk en de kinderen naar Pinokkio. Ze vermaken zich uitstekend en Isabel heeft het de hele tijd over haar vriendinnetje Nikki. Ze heeft overigens zondag nopg wel hard moeten huilen want ze had van jou aan de telefoon begrepen Annette dat we naar jullie zouden gaan. Hard huilen "ik wil naar Oma Annette". Duurde even voor ze begreep dat dat niet kon! Wessel gelukkig weer minder last van zijn tanden maar helaas wel weer aan het puffen tegen de benauwdheid.
    Nou geniet er lekker van daar in het zonnetje, wij hebben het zo koud dat ik vanmorgen zelfs de binnenkant van de autoruit moest krabben! Tot over een week of 2. liefs van ons