Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Kuta

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

26 Maart 2006 | Indonesië, Kuta

Na een heerlijke week met Peter en Mary op stap te zijn geweest zijn we met Sandra, Jeroen en Sylvia in Hotel Discovery Kartinka Plaza in Kuta in het zuiden van Bali om de verjaardagen van Sylvia (26 maart) en Annette (28 maart) te vieren.
Toen we terug waren van Lombok heb ik in Ubud, waar we 4 nachten gebleven zijn een kort berichtje geplaatst zonder foto’s. Ik heb nu wat foto’s bij dit voorgaande bericht geplaatst.
Het Lombok verblijf was aangenaam, maar het is geen Bali. De sfeer die we in Singgigi geproefd hebben is anders dan op Bali en doordat we een dag een chauffeur hadden die geen engels sprak en de weg niet wist, hebben we te weinig van de natuur gezien. Het snorkelen was afgezien van de regen en de daardoor wat ruwe zee wel mooi. We zijn iedere keer op verschillende lokaties uit eten gegaan en dat was soms heel verassend, door heftige regen en liggend eten.
In Ubud hebben we gewandeld door de velden, zijn naar het museum van Antonio Blanco geweest, hebben Monkey Forest bezocht, geshopped in Taggalalan en het verder rustig aan gedaan. De laatste dag 24 maart zijn we met een chauffeur naar een oud balinees dorp geweest (Tenganan, een aga dorp) en naar de vleermuizentempel grot. Zaterdag 25 maart zijn we om 12u. naar Sanur gereden, waar Peter en Mary een hotel hebben gevonden. Wij zijn verder gegaan naar Kuta waar Jeroen en Sandra voor ons ook een kamer hebben geboekt in een wel zeer luxe hotel. ’s Morgens bij het ontbijt in Ubud kwam een flinke aap ook mee-eten. Zaterdagavond zijn Annette en ik nog wat door Kuta gelopen en hebben we daar wat gegeten. Vanochtend bij het uitgebreide ontbijt hebben we Sylvia gefeliciteerd met haar 25ste verjaardag.

• 26 Maart 2006 - 07:52

J&J&I&W:

Goedemorgen,
    Hier is het wederom een druilerige dag! Veel regen komende dagen maar dat heeft geen effect op de bouw. Die gaat gewoon door! Alles goed hier. Vannacht is de klok een uur vooruit gezet dus het tijdverschil met jullie is nu minder he? Volgende week gaan we een weekend naar Zeeland met de verjaardag van Joost. Vanmiddag de verjaardag van Thomas vieren. Met Isabel en Wessel alles goed!
    Mooie foto's Bram! We wensen jullie heel veel plezier in het Zuiden en met het vieren van de verjaardagen.
    Liefs van ons

• 26 Maart 2006 - 08:01

Margot En Bob:

Dank voor de nieuwe emails en de leuke foto,s. Herken natuurlijk veel en wakkert mijn heimwee aan. soeda is niet meer. Annette alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag overmorgen.. Vandaag is mijn schoondochter jarig en gaan we op bezoek. Eindelijk is de kou weg , we hebben nu wel veel regen, maar dat is nodig ook. Nog heet veel plezier en v eel liefs. Margot en Bab

• 26 Maart 2006 - 09:28

Frans En Toos:

Hallo lieverds, Fijn te horen dat jullij zo genieten.Gisteren waren we uitgenodigd bij onze oude buren Daan en Ria in Wortel, Ria was jarig en werd 60.Daan speeld in een jazz orkest en hebben veel muziek gemaakt, erg leuk.Ik ben ook al bezig geweest met de caravan,want dat begint nu weer te kriebelen nu het beter weer wordt.Donder dag komen ze het bad slopen en een douch plaatsen.Feliciteren doe ik je pas Dinsdag, ik zal dan ook onze Tom bellen.Nog veel fijne dagen en een dikke kus, tot Dinsdag,doei

• 26 Maart 2006 - 20:12

Margo & Jacques:

Hallo Bram & Annette, Het is bij jullie genieten in het kwadraat! Leuk om jullie avonturen zo regelmatig mee te kunnen beleven.Hier is vandaag echt het voorjaar begonnen. Hebben vanmiddag de 60ste verjaardag van Joost gevierd op Enode. Was uitermate gezellig en zelfs goed weer om buiten te zijn. Uiteraard niet zo warm als bij jullie, maar je hebt altijd een baas boven baas. Gisteren hebben wij met de zingerij een 1ste workshop gehad compleet met met regiseuze voor ons muziektheaterstuk JONAS. Er moet nog veel werk verzet worden voor de eerste opvoering in september. Geniet van de avonturen en wij zien uit naar het volgende bericht. Groetjes uit de Lindenlaan.

• 27 Maart 2006 - 19:59

De Noellies:

Lang zal ze leven,lang zal ze leven,lang zal ze leven in de glo-ri-ja in de glo-ri-ja in de glo-ri-jaaaaa hieper de piep hoera,hieper de piep hoeraaaa!!!!!!
    Mam van harte gefeliciteerd,maak er een gezellige zonnige dag van.
    Heeeeel veeeel dikke kussen en knuffels van ons viertjes. LUVJOE XXXX

• 28 Maart 2006 - 10:52

J&J&I&W:

Lieve Mam, Oma, Annette,

Lang zal ze leven in de gloria!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van.
    Hele dikke verjaardagszoen van ons! :-)

• 28 Maart 2006 - 12:21

Sahbi:

Hai Annette, gefeliciteerd met je verjaardag!Maak er een groot feest van daar!

Ik vond Ubud ook helemaal geweldig!

Geniet ervan en jaaaaa de jaloezie is in hoge mate aanwezig ; )

groeten
    Sahbi Derksema

• 28 Maart 2006 - 12:37

Francien & Tom:

Lang zullen weleven!! Dank voor de felictaties middels een vroeg smsje heel attent!!
    Annet jij ook van harte!!
    en voor vandaag een heel fijne dag toegewenst.
    Hiet in Best gaat alles zijn gangetje de verhuizing komt steeds naderbij a.s.
    vrijdag is de overdracht bij de notaris en krijgen we de sleutel.
    We genieten van jullie site en de mooie foto`s en zien er steeds naar uit hoe het jullie vergaat.
    Tot de volgende keer dikke kus,groetjes Francien & Tom