Terug thuis bij Jeroen en Sandra - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Terug thuis bij Jeroen en Sandra - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Terug thuis bij Jeroen en Sandra

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

29 Maart 2006 | Indonesië, Batavia

We zijn weer thuis na 4 dagen feest in een luxe hotel en in luxe restaurants. Sandra en Jeroen hebben ons geweldig getracteerd. Eerst hebben we de verjaardag van Sylvia gevierd en twee dagen later die van Annette. Op de dag dat Sylvia terrugging naar Nederland zijn Peter en Mary uit Sanur gekomen om Annette haar verjaardag mee te vieren. Sylvia is ondertussen vandaag weer goed in Nederland aangekomen en Peter en Mary vertrekken rond deze tijd terug naar Nederland.
Annette is geweldig verast, ook door de vele reacties via sms en mail.
Onderweg van Kuta naar Lovina hebben we veel Ogoh Ogoh monsterpoppen gezien. Vandaag, balinees oudjaar, worden alle boze geesten van het eiland gejaagd met lawaai en deze poppen. Morgen,30 maart, Nyepi,moet iedereen verplicht van de straat blijven en moet het donker blijven zodat de verjaagde geesten niet meer de weg naar Bali terug kunnen vinden. Dus een verplichte rustdag op Bali en dan begint volgens de balinese jaartelling 1928.

  • 29 Maart 2006 - 11:13

    Miep Luken:

    Ha Annette en Bram,

    Tot mijn verwondering zag ik mijn mail niet terug in jullie bestand, waarin ik Annette en ook Bram heb gefeliciteerd met haar verjaardag en ook Silvia.
    Enfin, alsnog dus. Jullie maken echt prachtige dingen mee. Alles van Bali beleef ik zo opnieuw.
    Hier valt weinig nieuws te melden, het wordt langzamerhand voorjaar, maar het is nog wat somertjes. Ik ziek mijn verkoudheid uit en rommel wat in huis.
    Heel veel liefs van Miep.

  • 29 Maart 2006 - 11:37

    J&J&I&W:

    Hallo B&A,
    Leuk om weer een nieuw bericht te lezen. Leuke foto's Bram! Raar hoor dat Syl alweer terug is en P&M vandaag weer vertrekken! Raar, het lijkt alsof jullie nog niet zo heel lang weg zijn maar als ik zie wat jullie al hebben meegemaakt! Hier alles oke! Bijna weekend voor mij :-) dus goede zin ha,ha! Zondag Joost jarig en dat vieren we aan zee. Met Isabel en Wessel alles goed, ik zal snel weer foto's maken en opsturen maar in die paar weken zullen ze niet al teveel veranderd zijn denk ik!
    Groetjes ook aan san en jeroen natuurlijk.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette & Bram
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 64748

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 21 Maart 2016

Zuid Australië en Bali.

14 November 2009 - 30 December 2009

Van Darwin naar Perth met een bushcamper

04 Juni 2008 - 01 Augustus 2008

Onze vorige reis

Landen bezocht: