Rotorua, zaterdag 22 april - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Rotorua, zaterdag 22 april - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Rotorua, zaterdag 22 april

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

22 April 2006 | Nieuw Zeeland, Rotorua

We zijn in het vulkanisch gebied op het Noord eiland. De overtocht van Z naar N was voorspoedig. Om half twaalf waren we aan de noordkant bij Wellington en we zijn gelijk doorgereden naar Dannevirke in het midden van het N eiland.Vrijdag zijn we naar Clifton gereden en hebben daar met een tractor op een platte wagen, met enig afzien, langs de kust Cape Kidnappers bezocht. Daar zijn verschillende kolonies Jan van Genten met jongen die we bekeken hebben. Spectaculair. Vandaag zijn we na een overnachting in Hastings, eerst naar Napier gereden, wat net als Hastings een Art Deco stadje is. Na de aardbeving van 1931 zijn deze stadjes dus in Art Deco stijl opnieuw opgebouwd. Onderweg naar Rotorua via Tapau hebben we de Huka watervallen bekeken. Wat een kracht zeg! Het weer is hier wat minder, maar onderweg was het zeer zonnig. Steeds weer kijken we onze ogen uit naar de geweldige natuur. Meestal gaan we vroeg slapen en zijn we om 7u. weer paraat.

• 22 April 2006 - 19:03

J&J&I&W:

Hallo Opa chauffeur en Oma verzorging ;-)
    De tractor-aanhanger ziet er niet echt comfi uit nee! Het koffiedrinken met dat prachtige uitzicht wel! Heerlijk! Het weer is hier niet veel beter dan bij jullie helaas! Met ons verder alles goed. Heb vanmorgen nog met Isabel naar jullie foto's gekeken! Vind ze leuk. liefs van ons